<p>Goedemorgen allemaal,</p><p>afgelopen woensdag testte in onverwachts licht positief en gisteren had ik een duidelijk positieve knaltest. Het heeft even geduurd voor ik het echt kon geloven. We zijn erg blij, want deze zwangerschap is heel erg gewenst en onverwachts toch natuurlijk ontstaan aangezien een aantal haar geleden cystes op mijn eierstokken zijn gezien.</p><p>Maar, ik maak me continu zorgen om de klachten die komen en gaan. Ik heb al 2 dagen last van buikkrampen (soms steken maar vooral veel krampen/ gevoel dat je ongesteld gaat worden). Daarnaast deden mijn borsten tot vandaag veel pijn. Vandaag is dit wat minder geworden en dan gaan meteen al mijn alarmbellen af. Ik heb veel gelezen over miskramen en ben hier erg bang voor. Herkennen jullie de krampen? En het afnemen van gevoelige borsten? Ik weet niet hoeveel weken ik zwanger ben maar omdat ik 2 weken geleden nog bloed verloren ben (wat ik aanzag voor een menstruatie), is het vermoeden (ondanks de licht positieve test woensdag) na terugrekenen 6-7 weken. Aanstaande donderdag heb ik een eerste termijnecho voor meer zekerheid. Wat kan een week dan lang duren.... Ik voel me zo onzeker en vertrouw mijn lichaam niet (mede door de PCOS). Zijn er meer vrouwen die zich zoveel zorgen maakten de eerste weken?</p><p> </p><p> </p>