Veerle geboren

A

Anoniem

Guest
Daar was ze dan eindelijk. Dinsdagochtend 9 dec om 1.00 uur, onze kleine grote Veerle.

4065 gram en 52 cm lang! We zijn zo trots!

Meiden, de bevalling was erg zwaar, maar daarover later meer. Ik kom over een tijd weer lekker kletsen...eerst evenn genieten.

Bedankt voor alle felicitaties! Voor de meiden die ook bevallen zijn intussen: gefeliciteerd!! Voor iedereen die nog moet..heel veel succes! Het is zo mooi!

Liefs Jantina

Heeee Jantina, nogmaals gefeliciteerd hé. Idd een grote kleine meid!!! Ben benieuwd naar je verhaal maar geniet eerst maar lekker van je kraamtijd en je kindje.en het is echt alle pijn en moeite waard hé ?

groetjes Annemarie

Hey Gefeliciteerd Jantina,

Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn. Ben blij dat alles goed is verlopen. We horen later je verhaal vast nog wel een keertje uitgebreid.

Geniet er van! Knuf voor die kleine.

Liefs Peet

Ik ben zo blij voor je Weekee! Het grote geluk is je van harte gegund! ik kan bijna niet meer wachten hahahahahahaha. Geniet er idd maar lekker van en laat je maar in de wattten leggen!

dikke kus!

Weekee,

Nogmaals gefeliciteerd met je dochter Veerle!!!!

Zware bevalling dus? nou we horen het wel!

Idd eerst genieten van je kraamtijd en van Veerle en je man, je hebt nu een gezinnetje!!!

heel veel geluk voor jullie gewenst!

liefs Daantje

Hey Jantina!

Hier ook nog een keer gefeliciteerd met de geboorte van Veerle.. geniet ontzettend van jullie gezinnetje! En we horen je verhaal natuurlijk graag, maar eerst lekker tijd voor jezelf.

Liefs Noah

He jantine,

super! GEfeliciteerd, je hebt groot gelijk. Eerst even lekker genieten van jullie Veerle (leuke naam!!). Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal... maar dat komt wel.

Liefs, Aline.

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie Veerle,
we horen ongetwijfeld nog wel hoe het is gegaan!,
Eerst lekker genieten van deze bijzondere dagen!

Terug
Bovenaan