Veerle geboren

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Veerle

liefs,

bianca

Gefeliciteerd met jullie dochter Veerle! Lekker genieten!!!

Liefs Jessica

Poeh poeh, daar ben ik weer. We zijn hier volop aan het genieten. De eerste dagen (maar vooral nachten) waren erg zwaar...echt slapeloze nachten...ze kon het even niet zo goed vinden, maar sinds gisteren doet ze het erg goed.

De bv is nu goed op gang en ze pakt goed. heerlijk! Wat een knuffeltje hebben we toch.

Wel vind ik het lastig om nu al bij te kletsen met jullie, want ik zit nog vol in de kraamweek. Lichamelijk nog even herstellen en natuurlijk druk met ons gezinnetje. Ik kom echter zo snel mogelijk (volgende week) weer hier om te kletsen. Ik mis jullie wel hoor!!!

Ik hoop dat iedereen die inmiddels weer bevallen is een voorspoedige bevalling heeft gehad. De rest die nog moet: toi toi toi! En natuurlijk alle decembermama's: geniet van jullie kleintjes!!

Liefs Jantina

fijn dat jullie dochter het nu goed doet, logisch dat iedereen zijn/haar draai even moet vinden toch? Geniet maar lekker van je tijd samen met je gezin en we zien je vast wel weer hoor!

Liefs, Sas

Weekee, geniet maar lekker van Veerle en van je man! en we spreken je snel weer, ik ben hier na de bevalling volgens mij bijna een week niet geweest ik miste jullie wel, maar het was zoooo druk met de kraamzorg enzo.......heel fijn, maar de tijd vloog voorbij die eerste dagen! en ik was natuurlijk nog niet mobiel genoeg om achter de pc te gaan zitten haha

maar neem je tijd en we zien je vanzelf weer!!!

liefs Daantje

Hey Weekee,

Heerlijk genieten hoor van je tijd! Er zitten nu veels te weinig uren in een dag... een paar extra slapen, kletsen, genieten, kijken naar je meisje, lekker knuffelen en samen zijn als gezinnetje met je man....... ze mogen er allemaal wel in. Maar je hebt ook tijd nodig om je ritme te vinden, kraamvisite te hebben, de kraamhulp is er...

Wij kletsen hier wel vrolijk verder... al wordt het hier wel steeds rustiger, maar dan zijn er ook al meer aan het genieten van hun gezinnetje en zo hoort het ook. Straks komen we allemaal weer kletsen.

Geniet ontzettend met je mooie meisje, heb ff gespiekt bij je foto's... helemaal geweldig... dan kan ik al zo genieten met wat er straks voor ons ook weer is... heerlijk, dat gun je iedereen.

Liefs Noah

Hey meiden, bedankt voor de lieve berichtjes en dat jullie het snappen. Ik denk dat ik ook gewoon nog steeds erg veel last van de hormonen heb. ik jank echt om niks en ik voel me soms zo machteloos als mijn meisje even huilt en ze huilt niet eens vaak! Ze doet het zo goed!! Ik wil het misschien te perfect hebben...ik weet het niet. Maar goed, ik heb besloten om inderdaad even de tijd voor mezelf te nemen en vanaf januari ben ik sowieso te vinden op het andere forum. Ik vergeet jullie dus niet en bovendien hebben jullie zelf jullie gezinnen en staan anderen weer op het punt nu te bevallen, dus het zl hier sowieso ff rustig zijn.

Dikke knuffel van mij

Hoi Weekee/Jantina,
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Veerle!
Wat een wonder toch weer he, zo'n kleine hummel?!
Ik ben de dag na jou bevallen, vandaar nu pas mijn reactie...
Geniet met volle teugen van jullie kleine meid (mooie naam trouwens)!
Gr. Sonja
(mama van Wouter 10/12/08)

Terug
Bovenaan