<p>Hoi hoi,</p><p>Zijn hier meer vrouwen die vegan of vega zijn? Ik ben niet super streng hierin maar ik hou niet zo erg van vlees en van zuivel krijg ik vaak last van mijn buik. Ook ben ik groot dierenvriend. Ik eet soms kaas en eieren omdat we zelf kippen hebben. Maar goed nu heb ik nu ik zwanger ben veel zin in vlees en fastfood. En groente wat ik normaal zo lekker vind, vind ik nu echt vies goor ranzig. Vind t zo vervelend! Ik wil gezond eten voor mezelf maar ook voor die kleine in mijn buik. </p><p>Fruit gaat wel goed maar niet altijd van harte. Heb meer zin in koek ofzo. Ik maak smoothies met wat groente om toch wat binnen te krijgen. Oja en koke wat normaal mijn hobby is vind ik nu echt vreselijk. Ik vind eten maar stom haha en trek liever een zak chips open of friet wat ik normaal echt vies vind. Hopelijk gaat t na 12 weken weer wat beter. </p><p>Hoe ziet jullie dagmenu er zo n beetje uit nu jullie zwanger zijn? Kan ik wat inspiratie op doen. </p><p>P.s t is niet zo dat ik me aan de behoeftes toe geef. We halen nu wel iets vaker een frietje en Okee eet nu mss 2 x in de week wat chips. Maar ik kook wel gewoon alleen eet ik er 1 a 2 happen van. </p>