Vega/vegan en zwanger

Ik ben ook al een jaar of 17 vegetarisch.
Maar ga gewoon visolie capsules slikken.
Verder probeer ik een beetje te leven zoals ik altijd deed, maar idd vind mezelf iets zieliger met al die buikpijn.. Eigenlijk een beetje hetzelfde als toen ik ongesteld was hihi, wat meer slechte tussendoortjes.
Verder ontbeet ik voorheen vaak met havermout, maar woon nu ergens anders en moet ik een stuk rijden dus eet ik onderweg crackers met kaas. Als tussendoortje nam ik ontbijtkoek voor het poepen. Lunch soep op met boterham met 30plussambalsmeerkaas. Tussendoor nootjes. Een appel en jusdeoranges. Avondeten sowieso groenten en pasta rijst of aardappels of iets. En eigenlijk zoveel mogelijk waar ik trek in heb, kan ene keer hummus zijn, dan notenpasta, etc. Gelukkig woon ik dichtbij de supermarket :) 

Voorbereiden is echt een goede ja. Deed ik voorheen ook wel meer, echter nu niet zoveel puf meer voor.. Wanneer ik gewerkt heb en de firstpioritit huishouding heb gedaan (wc schoonmaken, avondeten koken, keuken schoon) dan ben ik wel weer klaar... Dus misschien hopelijk later weer wanneer ik minder moe ben / buikpijn heb! Let's hope :-D 

Ik eet over het algemeen ook veel vega, vind vlees gewoon niet zo lekker. Ik heb vitamine b12 tabletjes die ik eventueel neem ter vervanging en ik probeer redelijk veel vega producten zoals valess ofzo te eten omdat ze daarin probeen ba te bootsen wat in vlees ook zit. Verder probeer ik meer melk te drinken in wat voor vorm dan ook, gewone melk, kefir, drinkjoghurt... Ook maak ik er smoothies mee.

Terug
Bovenaan