Veilig sporten

Hoi dames fijn dat er toch nog dames zijn die sporten tijdens de zwangerschap! 
En met 30 weken nog steeds sporten? Hahaha bikkel! 

Ik heb nu paar keer lekker gesport en luister wat meer naar mijn lichaam. Ik merk vooral dat ik mij na het sporten en tijdens echt goed voel en energie heb en elke keer de dag erna ben ik echt heel moe en misschien beetje tegen dizzy aan. 
Ik denk persoonlijk dat t komt door oververmoeidheid. Ik wil dan  ook alleen lekker liggen en af en toe een dutje doen. 

Maar ik had dit ook beetje met vlagen als ik niet sporten. Een dag energie en andere dag dat je echt denkt van kom niet van de bank af. Herkenbaar in deze periode voor jullie? Zit nu week 16. 
Zat net ook op de bank en ik huilde eerst emotioneel over Mn baby haha en 2 seconden later serieus moest ik echt heel erg lachen omdat ik iets op tv zag. ? lijkt wel of nu de zwangerschap echt een beetje begint. 
Liefs en sportze! 

Haha ja die 30 weken weet ik niet of ik red hoor ,-)
Sorry kan verder niet echt meepraten :-( verleden keer tot 7 weken en nu pas in week 5.. Met dit weer is het sowieso lastig of ik nu moe ben van het werken in het tewarme gebouw en lichamelijk intensief of door zwangerschap..
Dat dizzy lijkt me wel lastig.. ik was ook welles dizzy omdat ik snel flauw val en geem vlees eet en als het dan "te" warm is om te sporten.. echter nam ik dan een AAtje, maar daar zou ik me nu ook niet lekker meer bij voelen.. Stop jij dan gewoon als je je zo voelt? Misschien ook handig om iemand op de sportschool in te seinen voor de zekerheid?

Ja mijn verpleeg kundige zegt dat als je zwanger bent dan kan dat apparaatje wat in je hoofd zit en voor balans zorgt dat kan dan even stuk gaan tijdens de zwangerschap. Door de vele hormonen. Is heel normaal zei ze. De enige oplossing is ervoor rustiger te bewegen. 
Nou hahah en dan wil je dus gaan sporten is dus lastig inderdaad. 
Heb nu deze dagen even rust genomen want met bewegen dus lopen of in normaal tempo opstaan heb je t al dat t beetje wankel is. 
Voor de zekerheid wilt zn Mn oren laten testen want daar zit ook je balans dan? haha zo leer je nog is wat. 
Maar afgelopen keer toen ik sportte en werd duizelig stopte ik wel en liep ik gewoon rustig met als coolingdown. 
Ik wil t wel proberen op andere manier en rustiger mar als t niet meer gaat dan stop ik er wel mee. 

Slim ja!
Goed om dat te checken hoor! Ik word altijd duizelig en misselijk in het vliegtuig, moest toen ook men oren uit laten spuiten :) 
Als je maar iets kunt doen toch! Vind het altijd supergoed dat jullje het zo vol houden!! Was gister voor eerst echt misselijk, na het werk naar de supermarkt lopen vond ik toen al superintensi hihi.. Kwam amper vooruit en de boodschappen waren zwaar :-$

Terug
Bovenaan