Wij hebben de box al snel weggehaald (toen hij 4 maanden was), ik had zo'n hekel aan dat ding ? dus hij speelde toen al lekker op de grond.
Ik heb er wel voor gekozen om het huis helemaal te versoberen, geen fotolijstjes voor het grijpen, geen planten en geen decoratie voor het grijpen. Stopcontacten veilig en in de keuken alles in een afsluitbare grote kast. In de keukenkastjes stonden alleen onverwoestbare of ongevaarlijke dingen. Erg leeg en ongezellig, dat is ongeveer een jaar zo geweest. Nu is hij 2 en is het huis weer gezellig en hij blijft gewoon overal vanaf. Dus de "bubbel" waar hier eerder over gesproken werd, klopt in ons geval niet.
Ik wilde gewoon met een gerust gevoel even naar boven kunnen lopen om de was te pakken, zonder dat de kleine allemaal gevaarlijke capriolen uitgehaald zou hebben. Ik wil mijn zoontje gewoon zoveel mogelijk zijn dingetje kunnen laten doen en niet de hele dag politieagente spelen.
Mensen verklaarden me voor gek, prima, maar het gaf mij wel rust! Dus vooral gewoon doen wat voor jou werkt en goed voelt