veiligheid

ach.ik heb mijn dochtertje altijd beneden op de bank verschoond,en heb echt geen last van mijn rug gekregen hoor,en de rest van mijn familie ook niet.trouwens we doen het nu nog steeds beneden op de BANK"....
 
Ik neem niet het risico mijn zoontje op de bank te verschonen Joyce! Hij heeft de gewoonte dat als je net de luier af doet, hij nog wel eens een kleine toegift doet.....en dan heb je bank nat. Tenzij deze van leer is natuurlijk. Misschien met een meisje dat je dat probleem niet hebt.
 
Wij doen het overdag ook regelmaatig in de box maar moet zeggen dat het voor mijn rug wel erg belastend is zo krom gebogen te staan over debox heen leunend misschien omdat ik niet erg groot ben. ben 156 en heb nogal veel rugklachten al voor de kleine er was. dus misschine ligt het wel aan mij maar hebben andere daar geen last van dan.

 
Een kind hebben is gewoon belastend voor je lichaam. Je draagt dat kind tig keer op een dag in de rondte en als je dan in een slechte houding gaat zitten op de grond of op het bed/de bank om het kind te verschonen dan krijg je vanzelf wel last van je rug. Zelfs al heb je niet meteen klachten dan is het nog niet goed. Commodes zijn er niet voor niets. En op de nagym wordt er heel erg op het belang van een goede houding gehamerd. Dat is ook niet voor niets.
 
hoi anoniem 22-08 22:14:37
Hihi kan me er wel wat bij voorstellen idd. Ik heb hier een een meisje en een leren bank dus dat zal wel schelen. Een toegift doet ze idd niet.

In de box verschonen is dan ook niet echt goed voor je rug lijkt mij omdat dat ook een verkeerde houding is.

Laura (is het drie keer de zelfde geweest)
Ben het er mee eens dat je idd tig keer je kind in de rondte tilt. Maar verschoon je zelf altijd op de commode (trap op en af) zo als hier boven staat. Kan me namelijk voorstellen dat als je kind vooral in het begin tig keer poept je daar wat kriegel van word.
Hier poepte ze gerust 5 x en dan net na en schone luier.
Verschoon thuis altijd op de commode maar als ik ergens anders ben oma's enz dan verschoon ik op de tafel of bank.

Groetjes
 
Nee, dat was ik niet alle keren Joyce. Er was er nog een onder die naam. Ik doe ook wel eens onverstandig en verschoon op bed/bank, maar dan kom ik mezelf vanzelf weer tegen, dus ik moet en zal op mijn houding moeten letten. Als je er last van krijgt ga je dus echt wel tig keer de trap op.
 
Ik verschoon overdag ook gewoon beneden. Ik heb het aankleedkussen altijd tegen de muur naast de box staan. Ik leg het gewoon even op de keukentafel om te verschonen.
's Avonds slinger ik even het aankleedkussen de trap op en verschoon ik op de commode, pyama aan, enz. 's Morgens kleed ik mijn zoon daar ook aan en daarna knikker ik het kussen weer van de trap af en loop er zelf achteraan met mijn kind. Ik heb ook geen zin om de hele dag de trap op en neer te lopen. Bevalt prima zo, stapel luiers beneden en een stapel boven, schoonmaakdoekjes idem.
 
Terug
Bovenaan