Venkel thee??

Als ik jou was zou ik niet gaan beginnen met venkelthee.
Als ik jou verhaal lees denk ik dat jou kindje last heeft van zijn buikje omdat hij niet kan poepen.

Je moet dus het poep probleem zien op te lossen.
Cinababy van vsm helpt tegen krampjes maar lossen het onderliggende poep probleem niet op.

Bij mijn dochter hebben de kidnicol druppels van vsm heel erg goed geholpen.
Deze druppels maken de ontlasting in de darmen soepeler waardoor je kindje makkelijker kan poepen.

Als ik jou was zou ik deze druppels proberen i.c.m steeds een beetje extra water in de fles.

Succes!!!!

Marjolein

Hoi,

Ik snap je probleem wel een beetje maar toch wil ik je nog even iets doorgeven.
Ook mijn dochter is van Hypoallergeen (Nutrilon) zelfs nog naar Nutramigen gegaan (tegen koemelkallergie) nu blijkt ze daar gelukkig geen last van te hebben maar dat terzijde.
Wat ik wilde vertellen was dat ze met die 2 voedingen ook maar 2 a 3x per week ontlasting had. En vlak voor de ontlasting had ze flinke krampen.
Mn huisarts (tevens jaren consultatiebureau-arts geweest) vertelde dat met deze voeding de ontlasting ook veel minder is.
Alle voeding wordt opgenomen door het lichaam en er zijn weinig afvalstoffen.
Ik had op een gegeven moment er johannesbroodpitmeel (Nutriton van Nutrilon) aan toegevoegd wegens vele spugen maar dit spul wordt niet opgenomen door het lichaam en daardoor ging Myrthe ineens wel veel meer poepen. Wel 2 luiers op een dag.
Ik hoop dat ik je zorgen een beetje heb weg kunnen nemen.
Sterkte ermee en laat je even weten hoe het gaat?

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan