venkelthee

A

Anoniem

Guest
hoi
ik wil venkelthee proberen tegen de krampjes,maar hoe kan ik dit het beste geven,?

hoi!

ik heb mijn dochtertje (ook Anouk) ook al een venkelthee gegeven gewoon met de fles, ging prima.

leuk ook een anouk,hoeveel gaf je dan of maak je de fles er mee klaar?heb ik ook al eens gelezen maar is dit niet te veel.heb nu eerst een paar theelepeltjes gedaan.hoop dat het helpt.
gr petra mv anouk

Hoi,

Ik heb mijn dochtertje van nu 16 weken, vanaf dat ze 8 weken gewoon venkelthee gegeven ondanks dat het afgeraden word. Heb met mn twee oudste het ook gegeven en nu met de  derde ook gaf en geef nog steeds af en toe 40 cc koop het gewoon bij  de drogist en op de verpakking staat hoe je deze moet klaar maken omdat mn dochter niet reageerde op cina baby van vsm heb ik dit uiteindelijk toch geprobeerd en het werkte, veel succes ermee.

groetjes bianca  

hoi mv anouk!

ik geef bv en drink zelf venkelthee, 3 x daags een kopje.
venkelthee kan geen kwaad volgens de huisarts en diëtiste, dus gewoon blijven gebruiken!

groetjes,
debby (mv puck 8-6-07)

hoi hoi,

gewoon doen hoor die venkelthee, is bij ons ook prima bevallen. Onze dochter krijg nu 120 cc waarvan ongeveer 50 cc venkelthee.

hoi
ik heb venkelthee van zonatura, is dat goed of is er special voor baby,s??
gr petra

Hoi,

Er is speciale venkelthee voor baby,s te koop van milupa maar ik gebruik gewoon ook de venkelthee van zonnenatura is niks mis mee.

groetjes bianca

Terug
Bovenaan