venkelthee

Hoi,

babys zijn echt nog te klein voor venkelhee hoor. Er wordt wel venkelwater verkocht. Dat is wel voor baby''s. En als je borstvoeding geeft mag je natuurlijk wel zelf venkelthee drinken. Dan kan het geen kwaad voor baby's.

groetjes van Marloes

Hoi,

babys zijn echt nog te klein voor venkelhee hoor. Er wordt wel venkelwater verkocht. Dat is wel voor baby''s. En als je borstvoeding geeft mag je natuurlijk wel zelf venkelthee drinken. Dan kan het geen kwaad voor baby's.

groetjes van Marloes

Hallo,

Als je kleine de fles krijgt kan je er ook venkel druppels van Daro in doen, deze is vanaf 0 jaar. Mijn zoontje reageert er erg goed op.

Groetjes Sylvia

Hoi hoi,

Wil toch even reageren hierop. Heb ook een aantal weken venkelwater  aan m'n dochtertje gegeven  tegen de darmkrampjes bij haar, echter toen ik dit zei tegen de arts van het CB waarschuwde ze me om hier direkt mee te stoppen, want hiervan zou ze luie darmpjes krijgen, dit was net een nieuwe "ontdekking" en was ook nog niet zo algemeen bekend. Ben hier idd direkt mee gestopt en moet wel zeggen dat m'n dochtertje nu wel regelmatiger c.q. vaker ontlasting heeft dan met de venkel, toen zat er soms wel 3 of 4 dagen tussen en nu mooi regelmatig zo elke 1.5 dag ontlasting. Misschien dat het er toch mee te maken heeft.... Zou dit toch even voorleggen bij je eigen CB. Na het stoppen trouwens geen last gehad van darmkrampjes.
groetjes,
xx Roos xx

Terug
Bovenaan