VERA....................

A

Anoniem

Guest
Lieve Vera,

als je dit leest is het inderdad gelukt om een berichtje op het forum te plaatsen voor je want daar ben ik nou al een week mee bezig om dit voor elkaar te krijgen.... wordt er een beetje kniftig van maar nu maar hopen dat het goed gaat ..anders wordt ik helemaal GEK.. zo irritant dat het niet wil lukken ben je een enorm verhaal aan het intikken en dan druk je op plaats bericht en dan is alles weg ...naar de maan denk want hiij verschijnt noet op het forum... zo dat is er ook weer uit en nu even serieus..haha

ik ben vanmorgen naar de gyn geweest (grappig ik kwam als laatste binnen in een stampvollle wachtkamen en ik mocht als eerste weer opstaan want ik was meteen aan de beurt..mag ook wel eens een keer want ons record wachten is ander half uur geweest haha.. die gezichten van al die mensen haha)
maar ik heb 1 eitje rechts zitten die op knappen staat (dus zeg maar EI!!!)
en nu   gaan we ons best weer doen hahaha gelukkig ben ik thuis vandaag en morgen en dan gaan we weer duimen...

Ik duim ook voor jullie... hoe is het met je lieve vera?
Moet je nou een hogere dosering Clomid hebben (bij mij blijft het percentagen hetzelfde want mijn eisprongen zijn goed dus vandaar dat ik het vraag??)
En moet je al weer naar het ziekenhuis toe??
ben even nieuwgierig hoor ik heb zo'n tijd niets van mij kunnen laten horen..
Verder gaat alles goed hier..ik geniet van het lekkere weer   (nu is het wel wat kouder)   maar ik ben lekker in de weer..en jij wat doe jij eigenlijk in het dagelijkse leven? Werk je misschien ook onregelmatig??
En wij maken inderdaad wel veel tijd vrij om bij elkaar te zijn, een ander verhaal te horen en een luisterend oor te bieden (klinkt afgezaagd maar het is wel waar!!)
Stond ook een verhaal op het forum dat er een relatie niet zo lekker meer ging na een aantal jaar proberen zwanger te worden...vind ik zo erg dus wij proberen altijd even tijd vrij te maken voor elkaar ook omdat ik er niet altijd ben natuurlijk(misschien is het dan nog belangrijker om een open communicatie te houden..)

Maar ik heb zometeen afgesproken met een vriendin om een bakkie te doen op een terrasje (mag mijn oorwarmers wel weer opzeteen , ik ben zo'n koukleun haha) en ik drink een bakkie op ons dat het snel mag "lukken" allemaal.

hou je taai..

liefs Haag

Hoi Lieve Haag,

Bedankt voor je lange mail.
Ik was verbaasd toen ik dat bericht zag staan tav mijn naam!
Ik heb het bericht in ieder geval ontvangen. (het is gelukt!)

Dat is in ieder geval goed nieuwd, van je grote "ei"!
Dan weet je wat je te doen staat. Succes met klussen.

Ik ben ook zo'n kou kleum. Dus ook dat herken ik.

Ik heb geen baan op onregelmatige tijden.
Ik kan op mijn werk inloggen onder mijn eigen email adres.
Dus bijvoorbeeld onder de pauze, of als ik voor iemand
moet opzoeken, dan kijk ik dat meteen even na.
Ik ben telefoniste bij een aannemersbedrijf in Limburg.

Met mij gaat het wel goed. Zijn gangetje. Ik ben op het moment nog steeds op
de menstruatie aant wachten. Ik had donderdag de laatste tablet gehad, van ProVERA, en als het er is, dan ga ik weer aan de clomid. Dus nog even afwachten.

Ik heb nu de 2e dosering zal ik maar zeggen. (als ik ongi ben), moet ik naar 2 tabletten per dag, ipv 1, wat ik voorheen had.

Ik zal het even fatsoendelijk uitleggen.
Ik heb nu 10 tabletten ProVERA gehad. Als ik nu ongesteld wordt, dan moet ik
op de 3e dag beginnen met 2 tabletten Clomid per dag. Dan moet ik de 5e of 6e dag me weer melden in het ziekenhuis. En dan gaan ze weer kijken, of ze de eitjes kunnen volgen! Dus het ligt nu even stil. Nog steeds afwachten voor mij!
Dus even afwachten, maar ik zal maar niet me te veel focussen over die ongesteldheid, want dan blijft hij natuurlijk net weg.
Dus dat is wat er nu met ons aan de hand is.

Ik hoop dat dit bericht inderdaad ook geplaatst gaat worden, want zo heb je een heel bericht geschreven, en zo staat het er niet!

Deze week is het echt niet leuk. We hebben dit weekend (zondag) tijd voor elkaar gehad, maar deze week hebben we iedere avond wel wat! Dat is ook niet leuk/normaal. Gelukkig hebben we donderdag en zondag niks. Dus dat houden we dan ook even zo. Vanavond een verjaardag. Morgen bij ons bezoek.
Vrijdag een receptie, zaterdag naar de efteling, met het werk van mijn vader. En dan is de week alweer om. Wel allemaal leuke dingen. Maar ja, je gaat zo langs elkaar heen, en dat is juist nu niet zo goed. Maar het gaat wel echt goed met ons. Dat is ook wel een lekker gevoel. Hou me op de hoogte.
Ik heb inderdaad de laatste tijd vaak gekeken, of je mijn bericht gelezen had, en nu was ik dus blij verrast. Groetjes en veel plezier/succes  x Vera

HEEEE,

ja wel.... ik ben weer in de lucht!!
HAHA gelukkig..ik dacht wel dat je een keer of 100 had gekeken op het forum om te kijken of je een berichtje had... ik vind het ook altijd gezellig als er een berichtje voor mij bestemd is..iedereen denk ik wel!! dus des te frusterender dat het allemaal niet lukte..
zelfs mijn man vroeg elke keer of het nou gelukt was om je een berichtje te sturen haha we waren er allebei mee bezig..zo zie je maar..
Oke, voor jou is het dus allemaal weer een beetje onzeker..? met die provera help je een menstruatie op gang en de clomid is om de eitjes te laten groeien..toch?? maar uit je verhaal op te maken komt er dus geen maandelijke menstruatie bij jou voor...
dus vandaar dat je iedere maand weer opnieuw moet beginnen..oh wat kan het leven toch soms oneerlijk zijn he?
Maar je moet je inderdaad geen zorgen maken over je menstruatie want dan komt het nooit op tijd natuurlijk.. ik herken het wel...je wil zo graag weer opnieuw met je "kansen" starten dat je lichaam gewoon een gemeen spelletje met je speelt...pas als je het een beetje "loslaat" komt het op gang en kun je weer even met goede frisse moed ertegen aan gaan..toch?
Je moet inderdaad wel een beetje tijd met zijn 2en doorbrengen hoor? wij hebben het ook vaak druk maar op een gegeven moment voelen wij zelf ook aan dat we even een tandje terug moeten met afspraken maken..ook met vrienden en die begrijpen dat ook wel hoor.. komt ook veel voor dat ik in het weekeinde moet werken en als dat dan twee weekeinden achter elkaar gebeurd dan hebben we echt veeeel te weinig tijd met elkaar gehad en maken wij bewust geen afspraken het volgende weekeinde.. door de week hebben wij eigenlijk ook alleen afspraken die echt niet in het weekeinde kunnen maar meestal zijn we erg druk met sporten door de week.
ik probeer ook weer wat kilo's te verliezen en dit gaat erg goed eigenlijk...denk daardoor ook wel wat minder aan het zwanger worden..is goed!!!
ik vertelde dat ik soms wel negatief ben erover maar met dit erbij is het een beetje minder geworden allemaal. het obsessieve gevoel is er een beetje af.. en dat is wel lekker.
grappig je bent aan een slank buikje aan het werken terwijl je eigenlijk een hele dikke buik wil hebben!!! haha ironisch he?
dus je bent telefoniste.. lijkt mij een hele leuke afwisselende baan? heb je het een beetje naar je zin bij het bedrijf en heb je leuke collega's? dat vind ik altijd erg belangrijk.. en nu heb ik altijd (oke bijna altijd) verschillende collega's, die ik niet ken en waar je je verhaal altijd weer moet opdreunen..ben je verliefd, getrouwd, heb je een hond of kat of kinderen?? altijd weer opnieuw beginnen met je verhaal en dat vind is soms wel vermoeiend hoor!
ik vertel niet altijd wat er aan de hand is hoor maar het is een hele anonieme omgeving om het wel te doen dus soms vertel ik het wel..ligt aan de persoon..

He mij mannetje komt nu thuis van de tandarts.. even morele steun bieden..haha

ik hoop snel weer wat te horen lieve Vera...
hou je taai en ik ben er weer vrijdag...moet naar accra (ghana)

tot snel liefs Haag

Goedemorgen lieve Haag,

IK denk ik wacht even met reageren, want ik je mail stond dat je toch pas vrijdag weer terug was. Dus ik denk dan schrijf ik dan even terug.

De menstruatie is inmiddels aanwezig. Sinds woensdag, en helder aanwezig sinds donderdag.
Dus morgen moet ik met de tabletten clomid beginnen.
En dinsdag heb ik een afspraak in het ziekenhuis. Ik hoop niet dat ik nu weer om de dag naar het ziekenhuis moet gaan. Je bent er dan zoveel tijd kwijt.
De tabletten die ik kreeg hadden weer een andere naam, en toen heb ik weer
naar het ziekenhuis en naar de apotheek gebeld. Of dat geen probleem was.
Op clomid reageerde ik namelijk goed, maar niet voldoende, en je weet
natuurlijk maar nooit hoe je weer op iets anders reageert.
Even kijken naar de naam: Clomifeencitraat.
Maar dat is toch schijnbaar hetzelfde. Maar ja, dan weet ik dat maar.

Als deze week voorbij is, gaan we het met afspraken maken anders doen.
Inderdaad is tijd samen ook belangrijk. En dat komt er niet altijd van.

Ik werk 40 uur per week bij een aannemer. En ik heb het er wel naar mijn zin.
Ik werk hier dit jaar (maart) al 10 jaar bij. En de tijd vliegt voorbij.
Ik heb nu ook zoiets van, als we zwanger zijn, wil ik minder gaan werken.
Soms vraag ik me wel eens af, wat doe ik hier, maar weet ook niet wat ik
anders zou gaan doen. Ik heb een collega die weet wat ik precies in het ziekenhuis doe, en andere denken dat het voor de cyclus is. Maar dat is natuurlijk ook zo.

Ik hoop dat ik alle vragen heb beantwoord. Had je mail even niet bij de hand,
en je kunt ook niet terug kijken, als je dit bericht aant typen bent. Dat is vervelend.
Bijna weekend. Ga je nog weg, of blijf je nu even thuis?
Hoe staat het er bij jullie vooer? Flink aant klussen?
Volgende week een dagje minder. Helaas moet ik vrijdag gewoon werken.
Maar ja dat komt dan weer omdat we in de bouwvakvakantie (waar wij dus
afhankelijk van zijn) 4 weken vrij hebben, en die dagen moeten natuurlijk ergens vandaan komen.

Ik wens je in ieder geval een fijn weekend, en tot mails.
IK vond het wel handig dat je vermeld had, wanneer je er weer was, want dan weet ik voor wanneer ik moet reageren. Groetjes Vera x en succes. Ik denk aan je, en hou me op de hoogte!

lieve Vera,

daar ben ik weer..ja het is inderdaad wel handig dat je precies weet wanneer ik weer in het land ben want anders ben je een giga meil aan het tikken en duurt het dagen voor je weer wat terug hoort..haha maar ik ben er weer hoor??
Al 10 jaar bij het zelfde bedrijf?? ik herken mijzelf erg want ook ik vlieg dit jaar 10 jaar.. poeh he ik weet mijn eerste vluchtje nog (naar marokko....giga puinhoop aan boord en ik dacht.."hou ik dit wel vol zeg, wat een mensen en wat een bagage allemaal...hahah) en uiteindelijk ben ik er overheen gekomen haha en maar dus al 10 jaar de wereld onveilig!!
in het begin met veel vriendinnen vluchten aanvragen en zo langzamerhand krijgen al die meiden kids en stoppen met vliegen omdat ze lekker bij hun kids willen zijn..
ik weet nog niet wat ik ga doen of 50 procent werken of   lekker thuis lekker moederen...
maar als je diep ik mijn hartje kijkt dan weet ik het wel..nietmeer werken en lekker moederen (ik zeg ook altijd tegen mijn man dat ik te sjiek ben om voor ever te blijven werken haha dat is een grapje wat we maken en daar hebben we altijd veel lol om..maar als hij het zegt dan vind ik het in ene niet zo'n leuke uitspraak meer..jaja hij krijgt mij snel op de kast wat dat betreft haha)
is het bij jullie ook zo'n pokkeweer..regen en wind bah het lijkt wel herfst man...
had zo'n mooie hang petunia buiten hangen en daar is zo te zien te zo heel veel meer van over..had manlief eigenlijk binnen moeten halen maar is dat kompleet vergeten...
blijft dit het weekeinde zulk weer??
jaaa we hebben heel veel geklust haha we hadden het nu of nooitgevoel en hebben het er van genomen haha
we gaan vanavond lekker naar het theater toe en lekker genieten..en daarna genieten van het weekeinde..lekker vrij jippie
ik hoop dat alles goed met je gaat en dat de clomid goed aanslaat en dan "spreken" we elkaar het weekeinde vast weer...

ga nu eten maken..

hou je taai en veel liefs van haag

Hoi Lieve Haag,

Hier weer een berichtje van mij.
Eigenlijk maak ik op het moment niet veel mee.
Tenminste waar wij over schrijven.
Morgenvroeg weer even naar het ziekenhuis,
laat je morgen wel weer weten hoe het was.
Maar wilde toch even wat van me laten horen.

Hoe was het in het theater? Waar zijn jullie heen geweest.
Wij hebben een leuk weekend gehad.
We zijn naar de efteling geweest zaterdag (over slecht weer gesproken!)
Maar tussen de buien door, hebben we het toch leuk gehad.

Gister hadden we echt een jij en ik dag. (en niemand anders)
Heerlijk was dat. Inderdaad hoort daar ook klussen bij.
De hele week last van mijn menstruatie gehad, maar dat was gister
gelukkig weg. Het was een echte zondag!
We hebben er echt van genoten. We hebben vanuit bed een videofilm gekeken,
lekker wat te drinken, en eten erbij. (kwaliteit tijd!)
Dus we zijn er aan aant werken, samen tijd de nemen en hebben!

Deze week gaat er voor ons nog een hoop gebeuren.
We kunnen deze week de caravan gaan ophalen, die we hebben gekocht.
We kijken er echt naar uit. Vakantie plannen, voorbereiding.
Wat nemen we allemaal mee, en hebben we allemaal nodig?

Verder hebben we vorige week een afspraak bij de notaris gehad,
om de ex van mijn man af te kopen.!! (geld lenen om af te kopen!!)

Ik weet niet in hoe verre ik hier over heb verteld (waarschijnlijk nog niks).
Mijn man is al eerder  getrouwd geweest, (ik ook)  en wegens ziekte kon ze niet werken (!) Nu heb je als man geen poot om op te staan (in dit geval tenminste).
Dus nu moest hij voor 12 jaar lang  alimentatie betalen.
Ik heb het dan wel over een bedrag waar ik 40 uur voor werk.
(om je even een indruk te geven). n we hadden nog 9 jaar te gaan.
Ik wil er niet te veel over uitwijden, niet voor jou. Maar hier leest natuurlijk iedereen alles. En daar gaat het hier tenslotte niet om.
Maar wat ik maar wil aangeven is dat hier ook bijna een eind aan komt.
Het einde is in ieder geval in zicht, en er komt weer een leuke periode aan,
je hebt weer iets om naar uit te kijken

En als alles achter de rug is, hoop ik dat het bij ons ook gaat lukken,
want dit alles draagt er natuurlijk ook niet echt aan bij he.
Maar ja, dat was wat ik er nu nog even over wilde zeggen.
Wanneer moet je weer weg? Was blij dat je er Ghana achter had gezet.
Ik moet helaas vrijdag ook werken, zijn maar met 10 personen op kantoor. rest is vrij.
Nu ik ga het niet te lang dradig maken, want over niet zwanger worden technisch heb ik hier niets meer aan toe te voegen. Groetjes en tot mails. X Vera

Lieve Vera,

jij heb inderdaad een boel aan de gang thuis..vervelend allemaal maar er komt een eindje in zicht en daar moet je je op focussen... daarna kun je je weer op iets anders focussen  haha ook leuk en wat een lekker weekeinde hebben wij gehad. ook lekker samen leuke dingen gedaan en vrijdag waren wij naar "Het groot niet te vermijden" geweest! erg gaaf dat zijn vijf mannen die zingen en sketches doen op podium met lekker veel humor allemaal, we hebben dubbel gelegen..haha
he en jullie hebben ook een heerlijk weekeinde gehad las ik..lekker hoor. wel sneu dat het zaterdag zulk pokkeweer was maar als je lol hebt gehad maakt het weer niet uit eigenlijk..toch..
wij hebben zondag ook een luilekkerdagje gehad, lekker dvdtjes gekeken en heerlijk uitgebreid ontbeten..mmm heerlijk allemaal jammer dat die dagen zo snel voorbij schieten he? nou ja op naar het volgende weekeinde want dan ben ik ook lekker vrij!!! jippie we hopen wel op wat beter weer ...ik waai bijna van de weg weg momenteel haha

Nou lieve vera, ik ga morgen weg naar Entebbe (Oeganda) (!!!!) wat een mazzel heb ik he haha not!!!
maar dan kom ik zaterdagmorgen weer van terug dus tot die tijd....veel plezier en geniet even lekker van je vrije donderdag en dan mailen we snel weer..

Liefs haag

Hoi Haag,

Je zult dit bericht wel niet meer zien, want je bent vandaag naar Oeganda!
Ben blij dat het er steeds bij staat. (Maar dat wist je al he )

Ik zal vanmiddag ook nog wel even laten weten hoe het in het ziekenhuis ging,
en dan praten we zaterdag wel weer bij!

Verder eigenlijk niet veel nieuwtjes te melden.
Het gaat eigenlijk wel goed met ons.
Gister had ik even hoofdpijn, ben toen ik thuis kwam meteen naar bed gegaan.
Toch eens vragen of dat ook van die tabletten komt.
Morgen nog, en dan ben ik weer door de 2e ronde clomid heen.

Ik mail je nog wel. Heb je trouwens ook een msn adres?
Groetjes Vera x en tot mails.

Terug
Bovenaan