VERA....................

Hoi Haag,

Ik zou vanmiddag nog even van me laten horen.
Inmiddels bij het ziekenhuis geweest.
En het is eigenlijk nog steeds hetzelfde verhaal.
Het is natuurlijk pas kort dat ik die tabletten heb,
maar morgen heb ik alweer de laatste.
Ze wil me toch om de dagen zien, maar dat valt een beetje rot met hemelvaart.
Nu heeft ze toevallig dienst, dus we kunnen toch donderdagochtend terecht.
En dan gaan ze weer kijken of er nog eitjes te zien zijn!
En dan moet ik zaterdag en maandag nog terug, en daarna zien we
wel weer verder. Dus eigenlijk weer als vanouds.
Tegen die tijd dat jij dit leest, ben ik alweer 2 keer geweest.
Dus dan plak ik er wel weer een bericht achter aan.
Heb je wat te lezen, als je terug bent.
Hoe zit het met jou/jullie?
Waar bevindt jij je nu? Na al dat geklus moet dat toch wel wat opleveren.
Als je aan het werk bent, ben je er wel minder mee bezig, of werkt dat niet zo?

Nou, ik hoor dit weekend wel weer van je. Moet zeggen dat ik dit contact wel erg leuk vind. Ik was dit mijn man aant vertellen over onze mail enzo, en doen dacht ik nog:
ik weet niet eens haar naam!! Ik neem aan dat haag je nickname ofzo is.
Maar goed, dat maakt verder ook niet uit. Dat kwam zo raar over, dat ik zei dat we mailde, weet alleen haar naam niet (!) Groetjes, goede vlucht terug, en tot mails.
X en tot nog eens wat is. Vera

Hoi Haag,

NU ga ik echt stoppen met mailen, en wachten tot dat ik weer een bericht van jou krijg.
Ik ben nu nog even op het werk, maar het is   voorbij gevlogen.
Hoop/denk dat jij nu ook ongeveer op de terug weg bent!

Nou, we zijn gister weer naar het ziekenhuis geweest. En er was nog niks te zien.
Ik hoef  nu maandag pas weer te gaan.
Maar ze heeft ons geadviseerd om van te voren samenleving te hebben.
Mocht het nu zo zijn, dat er tussen gister en maandag iets veranders is,
dan gaan ze meteen die samenlevingstest doen.
Ze heeft het er verder niet over gehad, als er niks gegroeid is, was de samenleving
dus gewoon voor de gezelligheid, maar daar is natuurlijk ook niks mis mee.

Dus we wachten maar weer af tot maandag en dan zien we wel waar het ons brengt.
Vandaag was trouwens weer een mijlpaal, gedeeltelijke betaling heeft plaats gevonden, dus alweer wat zorgen minder. Maandag is het echt einde oefening,
en kunnen we vooruit kijken naar alleen maar leuke dingen, en afsluiten.
Vanavond, al een klein (intiem) feestje misschien.
Ik zal dit weekend nog even de mail checken, anders tot volgende week.
Fijn weekend. x Vera en tot nog eens wat is.

He lieve Vera,

hoe gaat het met je en met je eitjes?? is er het weekeinde iets gebeurt zodat je vandaag in het ziekenhuis wel iets ziet??? hoop het zo voor jullie, ik duim voor je hoor!!
van het weekeinde niet echt de tijd gehad voor een uitgebreid verslag want we hadden zaterdag een sterfgeval in de familie (niet heel dichtbij gelukkig) en daar waren we erg mee in de weer en s; avonds een etentje met vrienden en daar moesten we zondag echt even van uitslapen want we hadden een lekker borreltje op haha ook eens gezellig op zijn tijd...
en zondag kwamen er onverwacht een aantal vrienden langs want mijn man was van de week jarig en nu kwamen ze de boel vanaf een uur of 2 op zijn kop zetten haha ik was net mijn bed uit en had net gedoucht en was aan het "'ontbijten" toen de groep er aan kwam.. wel leuk wakker worden met taart en champagne en allemaal lekkere dingetjes..
(zo even kijken waar ik in mijn verhaal was gebleven want de nuon stond voor de deur om een nieuwe gas meter er in te zetten en nu zijn ze weer weg dus ga ik weer verder met mijn verhaal)
dus tot laat in de avond gezellig met de vrienden geborreld ( ja weer) en nu heb ik dus even tijd voor jou... hehe en jij maar wachten op mijn reactie haha
haag is inderdaad een nickname maar verschilt niet zoveel van mij echte naam die is namelijk Hagar..
iedereen noemt mij haag dus vandaar..kun je tegen je vent zeggen dat je nu iets meer van mij  weet en ook mijn echte naam  weet haha  
mijn vent zei he ik wist niet dat je  zoveel mailde op het forum? ja zeg ik maar alleen met vera eigenlijk..en toen zie hij weer oh grappig dat jullie  zulk contact hebben en elkaar een beetje kunnen steunen... en dat vind ik nou ook haha  
ik vind het altijd gezellig om een mailtje te vinden die  voor mij bedoelt is, ja toch?
helemaal als die van jou is!
ik zit in mijn wachtperiode en donderdag  moet ik ongi worden en dan begint het hele verhaal waarschijnlijk opnieuw.. hoop van niet natuurlijk!! ik had wel een goed gevoel bij deze maand nu maar hopen dat mijn gevoel mij niet in de steek laat haha
dus meer kunnen we even niet doen, weer afwachten..
eigenlijk is het  raar dat er helemaal geen testen zijn die je thuis kunt doen na het klussen om te zien of je zwanger bent of niet..moet altijd wachten  tot je niet ongesteld wordt..of ben ik in de bonen...???  

ik heb zo een afspraak en ga gedag zeggen tegen je.. tot snel en tet mails
en ohja mijn man zei dat ik een msn adres heb maar dat weet ik even niet daar kim ik zeker nog op terug.....

lieve vera ik hoop dat je ziekenhuisbezoek goed verloopt en dat je goed nieuws hebt voor mij.. nogmaals duim ik voor je

liefs haag

Terug
Bovenaan