VERAAAAAA!!!

A

Anoniem

Guest
hallo vera,

even een berichtje van mij om een teken van leven te geven aan je!!
hoe is het met je? en met wat je allemaal meemaakt? haha wat een gedoe en wat lekker dat de vakentie zo lekker bevallen is in de caravan...
ik ben op het moment mijn koffer aan het in pakken en da gaan we zaaterdag op weg naar griekenland lekker 14 dagen zeilen samen.. wel met anderen opde boot maar wel even samen..
ik kom net terug uit kaapstad en nu al weer op weg naar de zon maar eindelijk vakantie en dat geeft al een heel rustig gevoel.... alhoewel het inpakken is ook altijd een klus maar ik moet nu voor mijn man ook inpakken he? dus dat is even extra nadenken haah
lijk wel een moeder haha maar dat is niet het geval want ik ben gisteren weer ongi geworden... shit   maar volgende ronde gaan we er weer voor.... dus ik wil zeker blijven praten met je vind ik juist erg gezellig maar ik moet voor mijzelf ook afstand nemen want ik word gek soms van mijzelf.. maar dat begrijp je wel...denk ik..

ik zal wat vaker kijken op de site en je vaker mailen...

hou je taai en ik denk aan je..

liefs haag

Hoi Lieve Haag,

Ik weet nooit goed of je er niet bent omdat je weg bent,
of omdat je op reis bent qua werk,
maar nu ga je zeg maar prive weg op vakantie.
Lekker, geniet er maar van, en van elkaar!

Tja, ik heb gister mijn laatste tablet ProVERA genomen,
en gister begon er hier en daar af en toe wat bloed los te laten,
maar het is nog steeds niet dat je zegt "aanwezig!"
Dus het is nog even afwachten hoe lang het duurt.
En dan kan ik de 3e dag met Clomid beginnen,
en dan volgende week weer op en neer naar het ziekenhuis.
Maar we gaan er met goede moed aan beginnen,
en heb al een dikke week ongi klachten, komt alleen niet.
Dat het dan ook maar komt, dan ben je er maar vanaf,
en kun je beginnen met de Clomid, en dan gaat alles weer in gang
en dan zien we wel verder hoe het gaat.
Ik weet inmiddels al niet meer wat ik wel en nog niet verteld heb.

De dokter is niet op de hoogte van onze bezoekjes, dus de gynecoloog
zou een verslag   voor hem maken. Zijn we wel blij mee.
We hebben er wel een goed gevoel over, en misschien is het binnekort
wel raak, want ze hebben de dosering dus nu verhoogd,
en ik ben eens benieuwd of dat wat brengt!
Anders weet ik het ook niet meer hoor,
als die tabletten nu hun werk niet doen, kunnen die me ook niet redden.
En dan moeten er andere maatregelen komen, maar daar gaan we nog
niet aan denken. We nemen het hoe het komt, en we zien het wel.

We zijn druk aant kijken voor de verlof dagen op te maken,
en aant kijken om nog met de caravan weg te gaan.
Maar als het zo'n weer blijft, komt daar toch niks van.
Maar goed. Ik wens je heeeeel veel plezier,
en laat je weer wat van je horen alsje terug bent.
Dan weet ik wanneer ik weer kan reageren.
En tuurlijk snap ik dat je dat niet vaak meer doet,
dat is bij mij hetzelfde, ik kijk momenteel ook alleen naar jou berichten.
En dan duurt het best lang, zucht................ maar geen probleem hoor.
Nu weet ik dat je weer voor 2 weken uit de lucht bent.
Hoe gaat het met je werk? Is het geregeld?

Ik denk ook aan jou, maar daar was je al achter door al mijn mail.
Heel veel plezier, geniet en kom zwanger terug! x Vera

Hoi Lieve Haag,

Hoe is het met je? Als het goed is kom je komend weekend weer terug van vakantie.
Bij maandag staat in ieder geval in mijn agenda dat je er weer bent, dus ik begin nu
maar meteen met een berichtje voor je, heb je weer wat te lezen als je zin hebt!
Dan wacht ik wel weer geduldig op een bericht terug.

Ik ben net naar het ziekenhuis geweest en heb inmiddels de dosering 3 tabletten achter de rug. Ik zit vandaag op de 13e dag, en er was nog niet veel aan de hand. Dus we moeten nog even geduld hebben. maandag weer terug. Afgelopen maandag zijn we ook geweest, en toen hebben we ook een gesprek gehad over het hoe en wat!
We gaan deze maand bekijken hoe het verder gaat. Ze gaan dan weer een samenlevingstest doen en dan gaan we bekijken of het zin heeft om met Clomid verder te gaan, of niet. Als de test positief is, gaan we met clomid door, en als het negatief is, gaan we stoppen met clomid, en blijft er maar een ding over: IVF!
Maar dat is allemaal nog ver weg, en we kunnen op dit moment alleen maar wachten. We gaan eigenlijk deze maand beide er wel positief in, maar het is afwachten.....
En jij, hoe staat het met jou en jullie en hoe was de vakantie?
Het is hier heerlijk weer de laatste dagen, dus dat maakt een hoop goed.

Hou je me op de hoogte, ook al schrijven we niet, denk toch wel aan je. x Vera

Hallo leve vera,

daar ben ik weer.. weer terug van vakantie en het was heeeeeerlijk!!
heerlijk actiefbezig geweest (ook op dat vlak ja haha) en hebben 2 toppieweken achter de rug.. mooi weer en lekker zeilweer en ook nog dolfijnen gezien..
hele leuke groep en we konden erg goed met elkaar overweg en hebben dan ook heel veel gelachen samen..
tja en griekenland blijft ook heel mooi..
ja leuke herinneringen en mooi foto;s om op terug te kijken..
he wat spannend dat je nu naar het ziekenhius moet om te kijken of je met clomid door mag gaan! en als dat niet zo is wordt het ivf? wat een moeilijke tijden hebben jullie gehad dan he? veel om weer over na te denken.. maar het gaat allemaal goed komen vertrouw op jezelf..
ik ga nu eten maken van straks gaan we op kraamvisite want mijn vriendin is bevallen in de vakentie van een meisje.. ze heet Evi leuke he?
dus even bij de baby kijken en even kadootjes brengen..
spreeek je snel weer en ik denk aan je en veel succes allebei!!

liefs haag

Lieve Lieve Haag,

Fijn dat je er weer bent. En geweldig dat je vakantie zo goed is bevallen.
Hoe was het bij Evi? Ik had gister verlof en heb dus ook de pc niet aangehad.
Des te meer vreugde was er nu, dat ik zag dat je terug gemaild had.

Ik was gister met mijn beste vriendin de stad in, baby-inkopen doen.
Dat had ik voorgesteld en het was ook echt leuk.
Over 5 tot 7 weken (ligt aan de telling!) is ze uitgeteld. Dus benieuwd.

Tja, wat het ziekenhuis betreft: ik ben op het moment knap nerveurs!
Morgen is het wel of niet goed, ik zal het even uitleggen.

Morgen gaan ze kijken of mijn eitje nog gegroeid is.
Mocht dit niet zo zijn, dan konden we net zo goed stoppen met de Clomid!
Als het wel goed is, gaan we een samenlevingstest doen en moeten we waarschijnlijk vrijdag of zaterdag terug naar het ziekenhuis.
Als het niet goed is, dan blijft er nog maar een ding over IVF ixi
(weet niet hoe je ixi schrijft) maar het heeft er mee te maken dat het zowel bij hem als mij iets aan de hand is, en dat maakt het allemaal nog wat ingewikkelder.
De tabletten helpen mijn eisprong niet echt, dus heeft het niet veel zin met die tabletten door te gaan. Maar ik kan er een lang en breed verhaal van maken,
ik denk dat ik beter morgen af kan wachten, en je dan wat laat weten en dan is er wat duidelijkheid. En dan kunnen vandaar uit verder "praten".

Hoe staat het er nu bij jullie voor, waar ben jij nu!?

Groetjes en tot mails (tot morgen dan) x Vera

Ik word nu echt nerveus nu ik dit zo typ......

lieve vera,

ohhh, wat een enorme spanning moet je nu voelen voor morgen...
ik leef met je mee en ik hoop echt met heel mijn hart dat je eitjes nu supergroot zijn en dat je nu even niet "verder" hoeft te denken.. dat alles goed komt met jullie! ik zal morgen zeker weten voor je duimen..
ik zou in de vakantie naar het ziekenhuis toe moeten maar ik was op vakantie dus we hebben ons best gedaan om een beetje in de vruchtbare dagen te klussen.. op de gok natuurlijk maar gokken is ook heel fijn haha  dus wij moeten weer afwachten tot ik weer ongesteld wordt en dat zou de 19e moeten gebeuren en dan kijken we vanaf die dag verder en wanneer het het beste moment is om die baarmoederfoto te maken.. waarschijnlijk tussen de 9 en de 12 cyclusdag.. meen ik mij te herinneren. dus tot die tijd nog even aan "niets" denken en lekker genieten van het leven!
mijn schoonzusje moet vandaag een kijkoperatie ondergaan (weet niet precies hoelaat) en ik ben zo benieuwd wat zij ervan vond.. zelfs ik ben nerveus voor haar..
laat je uiteraard weten hoe haar bevindingen waren.. spannend hoor en ik  weet wel dat als  hier niets uitkomt, geen verklevingen etc, dan moet er even een pas op de plaats gemaakt worden en nagedacht worden over hoe verder te gaan. niet te veel nadenken want de tijd tikt door bij haar, ze is  namelijk  38.. dat moet ook een stressgevoel geven denk ik...

maar lieve vera ik wens  je alle succes  van de wereld morgen en laat mij  even weten wat de uitslag is...

ik denk aan je en "cross my fingers" voor je..

liefs haag.. hou je taai he?  

Hoi Lieve Haag,

Goed nieuws. Ook wel eens een keer lekker.
Het komt er eigenlijk op neer dat ze toch nog even wil afwachten.
Er was groei YES!
Morgen moet ik terug en dan zaterdag of maandag weer, en dan
gaan / mogen we een samenlevingstest doen! Jippie.
Dus dat is goed nieuws, anders was het sowieso IVF geworden,
maar dat is nog niet ter sprake nu.
Dat is eigenlijk alleen even wat ik je wil vertellen, want morgen moet ik weer terug,
en dan meld ik me nog wel even, of zaterdag en anders maandag weer.
Als er niet echt iets nieuws te melden is!!

Groetjes en tot mails. x Vera en hoe is het met de ongi bij jou?!
Nog geen duivels?? PS ik denk aan je, ook al heb ik het druk met mijn eigen eitjes....

lieve vera,

wat een GEWELDIG nieuws bek ik net gelezen... super en heeft mijn duimen inderdaad echt geholpen.. haha en wat een spanning weer voor je dat   je vandaag enoof morgen weer terug moet naar het ziekenhuis?
ik zal weer aan je denken en weer duimen voor je!!
Hier is alles rustig. ik zit reserve en dat betekend dat ik thuis moet blijven van 9 uur smorgens tot 5 uur savonds want dan kan de klm bellen als zij mij nodig hebben een vlucht te maken. als bijvoorbeeld een collega zich ziek meld dan bellen ze mij of een ander die reserve zit en dan moeten we die vlucht overnemen.. soms is het een haastklus en moet je binnen een uur op schiphol zijn...ik heb er een bloedhekel aan eigenlijk maar op de een of andere manier ben ik nu een stuk rustiger dan de vorige keren... gebeurt niet vaak hooor dat reserve zitten.. dus mijn huis is op en top geboent en gesopt en alle kookboeken zijn weer bijgewerkt en iedereen een mailtje verstuurd via de mail en zo hou je al je sociale contacten bij.. haha toch wel makkelijk die reserve.... haha
ik moet pas de 19e ongi worden en heb wel een beetje mar last van mijn borsten.. opgezet en errrrrug gevoelig... ben benieuwd wat ons deze maand gaat brengen.. zijn het de rode duvels of is het een engeltje haha ik hou mijn vingers gekruist uiteraard..
mijn vriendin is ook net met de pit gestopt en we hebben het nu alleen maar over kinderen en alles wat daarbij komt.. soms ook vervelend want zij gaat er wel een beetje vanuit dat ze snel zwanger is.. ik hoop het voor haar natuurlijk maar stiekum hoop ik dat ik sneller ben.. of klinkt dat een beetje egoistisch... zal wel maar ik gun het hun ook heeeel erg hoor...
mijn schoonzusje had eergisteren die kijkoperatie en het viel haar alles mee.. (op het forum staan soms andere verhalen) maaar bij haar viel het mee gelukkig.
ze hebben niets kunnen vinden en dat is een goed ding alleen nu vragen de artsen zich af WAAROM het dan niet op de natuurlijke manier wil lukken en daar wordt nu weer verder over vergaderd deze maand.. ook weeer spannend allemaal he?

Nou lieve vera ik hoop dat ik je even aan wat anders heb kunnen laten denken met deze mail...
veel succes vandaag of morgen en ik denk zeker aan je!!

Liefs haag

Terug
Bovenaan