VERAAAAAA!!!

Hoi Lieve haag,

zegt dit genoeg?!

Tegenover gister was het eitje niet gegroeid, dus we moesten er maar mee stoppen.
Ik heb nu nieuwe tabletten, want ik wil het nog een maand proberen.
En dan als het resultaat weer hetzelfde is, dan blijft helaas alleen IVF nog over.
Mocht dat na 3 keer niet gelukt zijn, dan is het eind in zicht,
dan houdt het gewoon echt op!

Ik baal natuurlijk behoorlijk, maar aan de andere kant wil ik het graag nog een maand proberen, zodat ik in ieder geval weet dat ik het heb geprobeerd.
Als die 3x straks ook niet zouden lukken, weet ik in ieder geval dat ik het heb geprobeerd. Dus maar weer afwachten. Ik weer verder ook niet wat ik er nog over moet zeggen. Iedereen leeft zo mee, en nu moet ik dit nieuws gaan brengen!!

Fijn weekend en ik duim voor je dat ze de 19e weg blijven!

xxxx Vera en tot mails. Ik denk aan je.

Lieve Vera,

Wat spijt het mij dat ik niet eerder ereageerd heb op je mailtje maar ik heb veel gevlogen en de computer thuis is gecrasht.. een virus en nu doet hij het weer maar toch voel ik mij schuldig tegenover jou dat ik zo laat gereageerd heb..
Maar ik zit op dit moment van typen in Koeweit en heb even een computer geregeld om naar je maitljes te kijken.
Wat een ongelofelijk (piep) nieuws heb je gekregen zeg. ivf de enige mogelijkheid? wat een verschrikkelijke domper moet dat zijn geweest zeg.. hoe ben je eronder? teleurgesteld uiteraard maar zakt de moet je in de schoenen? ohhh. wat denk ik aan je echt waar..
Ik moest vorige week een baarmoederfoto laten maken en die viel mij behoorlijk tegen moet ik je vertellen.. deed zeer maar met het doel voor ogen kwam ik er met ontspanning redelijk van af..
half uur na de "ingreep" stond ik alweer buiten en voelde mij goed...
we zijn als troost een milkshake wezen halen bij de grote m.. haha dat verdiende ik dacht ik en mijn man moest lachen om mij.."dan gaan wij toch een milkshake halen voor jou??" ik was blij dat hij erbij was eerlijk gezegd..
nu gewoon weer clomid slikken als ik weer ongesteld wordt en dan gewoon weer een afspraak maken voor een eigroeicontrole..
we wachten af..
een vriendin van mij die net gestopt is met de pil heeft al een buggy gekocht ??
nu maar hopen dat het snel gaat gebeuren voor hun anders zit je telkens tegen die buggy aan te kijken met pijn in je hart.. toch ?
of vind je het niet gek dat ze er al een gekocht hebben?? (wij vonden het een beetje vroeg maar wie zijn wij??)
ik ga nog meer aan je denken en volgens mij zouden jullie een paar dagen naar berlijn gaan dacht ik te lezen en wens je veel sterkte toe met alles..

lieve vera ik denk aan je en hou je taai

liefs haag

Hoi Haag,

Sorry dat ik me even meng in jullie mail verkeer, maar ik lees net dat je in Kaapstad bent geweest. Wij zitten er aan te denken om naar Kaapstad te gaan, maar dan ook echt alleen maar daar naartoe voor een dag of 7/8. Is dit een stad om een weekje te vertoeven en zijn er leuke excursies te doen MET een baby erbij??

Groeten

Hoi Lieve Haag,

Ik heb er eerlijk gezegd niet meer zoveel na gekeken.
Had de hoop een beetje opgegeven
Weet dat je ook druk bent, en veel weg.
Maar ja, je kunt er niet bezig mee blijven.......

Ik heb gevraagd of we nog een keer een maand mogen proberen,
en inmiddels heb ik zondag de laatste clomid gehad.
En ben ik vandaag voor de eerste keer (dag 10) weer in het ziekenhuis geweest.
en ik moet morgen terug. Omdat er teveel groei is, en er nu al grote waren!
En ze willen het in de gaten houden, en kijken hoe veel er groeit in een dag.
Ben eens benieuwd wanneer ik weer terug moet dan, vrijdag, zaterdag of maandag!

Ik moet je nog iets vertellen. We waren inderdaad in Berlijn en de verrassing was geweldig en goed gelukt. Wat minder was (op dat moment), maar eigenlijk ook niet,
was dat ik daar spontaan ongesteld ben geworden. Dus de tabletten van ProVERA heb ik kunnen overslaan. Dus wat dat weer te betekenen heeft!
Ik laat je snel meer weten, als ik het zelf ook wat meer weet.

Groetjes en tot mails. x Vera

Hoe is het met jou? Denk toch wel aan je hoor........

Terug
Bovenaan