Veranderd in een aseksueel

Misschien komt het door dag je graag kind wil en dan veel sex heb dan heb je eenmaal baby en is je gevoel gedaan  van ik ben nu blij e  heb alles wat ik heb.  En dan heb je geen zin in sex

Ik las dit en ik snap jullie volledig. Ik heb namelijk precies hetzelfde.
Ik weet niet waar het vandaan komt, voor de zwangerschap was het bij mij ook geen probleem maar erna.. ik heb er totaal geen behoefte aan en waarom? Geen idee. 
Ons zoontje is nu 1 jaar en 3 maanden. 
Ik heb ook werkelijk geen idee wat ik hier aan zou kunnen doen. Dus inderdaad als iemand eem gouden tip heeft, is heel erg welkom.

Jaren geleden toen ik aan de pil zat had ik totaal geen libido en ik voelde me altijd heel erg afgevlakt. Ik ben toen gestopt met de pil, maar daardoor kreeg ik weer hele heftige stemmingswisselingen. Ik ben gaan onderzoeken en kwam op Teunisbloemolie uit (van de gezondheidswinkel, niet van de drogist!). Na mijn zwangerschap had ik ook last van het ontbreken van een libido en voelde ik me inderdaad ook echt niet mezelf. Ik ben verder gaan onderzoeken en ben meer Teunisbloemolie gaan slikken en ik neem er magnesium bij. Ik voel me nu weer helemaal mezelf en ik kan het echt iedereen aanraden. Het werkt wel pas na een week of 6 echt goed, maar je voelt je steeds wat beter. Voor mij is het echt een wondermiddel 
 https://www.drsvanderveen.nl/Nieuwsbrief%20PMS.html

Ik heb het ook! Wat fijn dat iemand dit eens opschrijft zeg. Zoontje is 9,5 maand, maar ik voel me wat dat betreft gewoon echt niet meer dezelfde persoon die ik voor de zwangerschap was. Begrijp het ook niet, want we hebben op zich veel tijd gewoon samen (de kleine gaat best vaak even uit logeren of een avondje oppas). Het gevoel is er gewoon niet! Ook niet "met mezelf" overigens, dus het ligt niet aan mijn partner. Maar ik vind het wel moeilijk, want het is altijd wel een belangrijk onderdeel van onze relatie geweest en nu kan ik gewoon gevoelsmatig niet meer terug naar hoe het dus hiervoor was.

Terug
Bovenaan