Veranderin forum

Hebben jullie het mailtje ook al gelezen?
Ik ben benieuwd hoe het gaat worden. Leuk natuurlijk als het er nog beter uitziet en meer functies krijgt maar ik ben ook wel benieuwd of het nog wel hetzelfde blijft.
Ik hoop maar dat 'zomer 2008' blijft bestaan en dat het niet over gaat naar mamaclubs per maand.
Maar 1 hoop... misschien kan ik mijn suffe naam eindelijk eens veranderen in iets anders... moet nog maar even goed nadenken haha.

Enne jullie gaan toch ook allemaal mee naar de nieuwe site ?

Hoi

Ik heb de mail ook gelezen en begrijp dat het wat beperkter voor ons zullen worden tot de mamasite in januari vernieuwd is, maar ik  denk niet dat ik kan laten om door te blijven gaan.......

Mor 74  

Hoop dat het blijft werken voor ons, je bouwt toch een band op op de een of andere manier!
Ik blijf absoluut kletsen............als ik de tijd ga vinden natuurlijk, maar dat is nu ook........
Geniet van het zalige weer!!

Kus Rimke

@mor74: Ik denk -en hoop- dat je het verkeerd hebt gelezen ;D... De site moet als het goed is binnenkort al klaar zijn en volgens mij niet pas in januari. Het is de bedoeling dat er nieuwe mamaclubs tot januari worden toegevoegd zoals het nu tot november gaat.
Toch nog een troost....

Hoi anoniememama

Ik ben en allochtone en dat in het buitenland.... en heb dus de email niet helemaal goed begrepen....  GELUKKIG maar ik blijf in ieder geval gezellig meekletsen  

Liefs Mor 74  

Terug
Bovenaan