Veranderin forum

hoi dames,

Ik hoop niet dat er teveel veranderd. En die mama's per maand verdelen lijkt me ook niet geweldig.
Dan kan ik met veel mama's niet meer kletsen. we hebben hier natuurlijk de mama's van mei tot september en soms nog later...ben reuze benieuwd.
maandag en dinsdag werkt het iig niet.
dan krijg je het zwanger.nl en voor ons mama een tijdelijke site..als ik het goed begrepen heb. geloof dat je naam en email gewoon werken op de vernieuwde site.
dus anoniememama of een nw. aanmaken of gewoon met je zelfde verder hahah

xx bambi
mama van Lois

Ik heb inderdaad ook mijn naam veranderd. Ik had eerst geloof ik mamasophie en er was al iemand die mamavansophie had, dus dat leek heel erg op elkaar en was nogal verwarrend.
Dat kon ik nu gelukkig veranderen in "sophietje1jaar" :)

ik vind het maar een onhandie boel!! zo vervelend dat je de onderwerpen niet meer kan sorteren op laatste reactie.... ik zit op een ander deel van het forum en daar zit osn onderwerp al op blz 14..... zucht

wow dat is irri!
ik kan er ook nog steeds niet aan wennen. wat ik ook mis is dat je onderaan niet meer terug kan naar de onderwerpen.
En ik mis ook nog steeds heel wat vertrouwde kletsers (bijv Rimke :D)...het is hier best stil. Maar ja misschien zijn er wel een aantal op vakantie.

Terug
Bovenaan