Verband spugen en infacol??

Hallo allemaal,
sinds woensdagmiddag gebruiken wij infacol tegende buikkrampen. sindsdien is Sami gaan spugen en sinds vrijdag echt veel.
hij is ook verkouden. gister was het spugen en kokhalzen zo erg dat hij zowat stikte en hij had verhoging. we zijn naar de huisartsenpost geweest want ik vond het echt te akelig om aan te zien en die adviseerden nitritin of hoe heet het toe te voegen aan de fles.
Is het toeval dat dit samenvalt? in de bijsluiter staan geen bijwerkingen en zo.
Maar nu zijn wij dus in dubio, als we stoppen met infacol komen de buikkrampen wellicht terug maar dit spugen is niks, hij plast nauwelijks en is echt een sloom poppetje nu.
Iemand enig idee?
thans alvast....
xxx Marij

(gelukkig was de wasmachine vorige week kapot en hebben we nu een nieuwe ;) )

Hoi,

het spugen kan ook komen door de verkoudheid. Mijn oudste heeft dat ook gehad toen hij nog heel klein was. Ze kunnen dan het slijm nog niet kwijt en gaan dan kokhalzen en uiteindelijk met best wat kracht spugen. Dus of het door de infacol komt, dat zou ik niet kunnen zeggen natuurlijk, maar omdat je ook aangeeft dat de nutriton niet helpt (wat de voeding dikker maakt zodat ze minder snel spugen normaal gesproken) denk ik dat het misschien tochh wel door de verkoudheid komt. Ik weet niet of ze daar wat voor kunnen geven, anders zit er niets anders op dan te wachten tot de verkoudheid weg is en dan te zien of het spugen ook over is.

Sterkte ermee!!

Mijn meisje gebruikt ook infacol, maar ze is daardoor niet meer gaan spugen. Wel kan ze enorme winden laten, een logische bijwerking. Vervelend dat je kleine zo spuugt. Hopelijk wordt dit snel minder!

Mijn meisje gebruikt ook infacol, maar ze is daardoor niet meer gaan spugen. Wel kan ze enorme winden laten, een logische bijwerking. Vervelend dat je kleine zo spuugt. Hopelijk wordt dit snel minder!

Ik gebruik ook al vanaf de eerste dag infacol,de krampjes zijn wel minder,spugen ligt bij bryana aan de fles,met een platte speen spuugt ze minder dan als ik haar een ronde geef! mischien een tip voor jou?probeer een andere speen!
groetjes

Ook wij gebruiken infacol voor quinn. Quinn heeft reflux en daar komt het spugen dus ook vandaan. Nu we andere voeding zijn gaan gebruiken heeft quinn bijna geen last meer van het spugen. We zijn toen even gestopt met infacol en toen waren de krampjes gelijk weer terug. Hier heeft het dus geen verband met elkaar het spugen en het gebruik van infacol. Ik denk dat het komt, doordat je mannetje wat ziek is dat hij is gaan spugen.
Beterschap en sterkte en hopelijk wordt het snel wat beter.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan