Verband spugen en infacol??

Nou ik wilde hier ook een topic over openen, want ik heb ook het vermoeden dat Rebecca meer is gaan spugen vanaf dat ik infacol gebruik.
Ze had er nl bijna geen last van, ook icm met medicijnen ertegen. En dag nadat ik met infacol was begonnen 135ml erin en binnen 2 min 135ml over mij heen. En nog steeds na haar fles dat er wel wat omhoog komt, gelukkig maar een klein beetje. Maar heb ook vermoeden dat dit met elkaar verband houd. Maar ja de infacol helpt wel heel goed tegen haar krampjes. ach moet vrijdag toch naar CB zal dan wel ff navragen.

Bij CB werd mij infacol (zonder veel uitleg) afgeraden... Ik heb het even gebruikt. Mijn zoontje spuugt ook heel veel, maar de reden daarvoor is een slap maagklepje... Daar gebruik ik nu dus nutriton voor.

Bij darmkrampjes wrijf ik lekker over zijn buikje, en dat helpt wel iets, ook gewoon dichtbij zijn, of ik leg hem op mijn buik... Geeft rust.

Succes Linda

Nou ik gebruik het nu ook, maar heb net mijn mannetje alweer helemaal gewassen, en weer schone kleren aan omdat hij sinds ik infacol gebruik ontzettend veel overgeeft.

Nou ik gebruik het nu ook, maar heb net mijn mannetje alweer helemaal gewassen, en weer schone kleren aan omdat hij sinds ik infacol gebruik ontzettend veel overgeeft.

Terug
Bovenaan