verbeeld ik dit of kan ik overspannen zijn

Dat het zover moest komen. Ik vind het heel jammer voor je dat je bij de proffesionals niet door wist te dringen. Zoals velen al aangeven is het erg herkenbaar. Zeker bij de arbo arts is het vaak erg moeilijk om je duidelijk te maken. Toen ik daar eens heen moest wist ze me te vertellen dat ik nog niet aan een baby toe was en er nog maar eens goed over moest nadenken. HOEZO???? Gelukkig trof ik het met de huisarts en de vk. Die lieten mij me direcht ziek melden.
Ik hoop dat je je gauw wat beter in je vel voelt zitten en dat daarna alles ook weer wat lekkerder gaat. Jij weet zelf echt het beste hoe je je voelt en geen twee zwangerschappen zijn gelijk. Succes verder!
 
pfff wat zal je vriend geschrokken zijn en jij daarna uiteraard ook
heel veel succes verder, kan me voorstellen dat je het heel eng vind om nu alleen te zijn
sterkte ermee
 
zoow heftig zeg... Das schrikken indd..
Heel veel sterkte en succes!!!

Ik ken het dat professionele hulp je niet serieus neemt (zelf mee gemaakt). Moet altijd iets ergs gebeuren voordat er wordt ingegrepen helaas....
 
Dat is echt niet normaal! Vind dat zo erg dat mensen je zo laten tobben, geen woorden voor. Waarom zou je het moeten verzinnen. Zelfde wat ze toen mij zeiden toen ik zwanger was en ik ergens last van had, zeiden ze ja jij wilt toch een kind! Echt zo triest dat mensen zo doen. Jammer dat dit eerst had moeten gebeuren voor je thuis gaat zitten. Als ze je direct minder uren hadden gegeven was dit niet gebeurd ! Sterkte ermee
 
Terug
Bovenaan