verbijstering

Hoi allemaal,
Ik lees veel mee maar reageer eigenlijk nooit. Maar nu kon ik het ff niet laten...Heb verder helemaal niets met die gast, maar snap wel dat ie niet afvalt: afgelopen zondag waren wij in het Veenendaalse wokrestaurant onze trouwdag aan het vieren en daar was hij ook. Hij nam per keer  2 borden tegelijk: 1 met gewokt spul en 1 met bami en satesaus volgens manlief, en ik zag hem ook meerdere malen bij het schepijs staan... Daar helpt natuurlijk geen dieet tegen!
Groetjes, Rianne, die graag meeleest maar zelf eigenlijk nooit wat te melden heeft op dit forum... Onze Lydia wordt volgende week alweer 7 maanden en ontwikkelt zich als een sneltrein, dus we genieten volop van ons meissie (en ja, ook Lydia vindt wokken leuk: sjansen met de Chinese kok die zich vervolgens gaat uitsloven: prachtig!)

Sjah dat hij twee borden mee neemt kan zijn dat hij niet twee keer wil lopen
Sommige " dunne " mensen nemen ook 2 borden gelijk mee maar daar wordt niet echt naar gekeken of die lopen 20 keer om eten te pakken...   Als je wat dikker bent of gezet kijken mensen als sneller naar je hoeveel eten je mee neemt..

Opzich is het wokgroente wel gezond alleen de bami sate niet hehehe

Gr,

Bianca

Ik had heel iemand anders voor me ogen met Wolter Kroes die ene die met die programma heeft mee gedaan om af te vallen hoe heet hij ook alweer??? Ik deed even google naar wolter kroes tot mijne verbazing heeft ie alleen maar een buikie niet echt dik ofzow

Gr,

Bianca

Hey Biancah ik snap wat je bedoeld betreffende dikke mensen die bijv. een keer een ijsje eten en dan al raar worden aangekeken.
Maar als Wolter Kroes in de media zegt dat ie af wil vallen, dan moet ie dat ook doen door minder te eten bijv en niet meteen die injecties.Die krijg ik toch ook niet!!
En ik kan net zo 'goed' (lees: slecht) zingen als hem.
Ik moet zeggen dat ik hem verder ook niet overdreven dik vind hoor!

Hoi Tess,

Ik weet zeker dat je niet Wolter Kroes bedoelt , maar Peter Beense. Hij heeft een maagband en is heel erg dik. Wolter Kroes is niet dik en hoeft niet te lijnen. Kijk maar: foto 1 is Wolter en foto 2 is Peter Beense (hihihi puur toeval hoor dat ik die foto's heb

hoi!
ja het klopt dat onze hormonen daarvoor worden gebruikt. Toen ik zwanger was van Lior heb ik braaf mijn urine ingezameld en er is me tijdens het introductiegesprek ook verteld dat er meer gebeurt met de hormonen dan eigenlijk de bedoeling was. Ik werd nieuwsgierig en heb MvM opgebeld. Het schijnt dat ze nog veel meer doen met alle hormonen, volgens  mij wordt het ook gebruikt voor cosmetische  (lichte) chirurgie zoals botox enzo, maar omdat MvM wil dat ze vooral meedoet, wordt dat heel 'subtiel' gebracht ('ja, dat klopt, MAAR...'., 'ja, je hebt gelijk, MAAR het is maar een heel klein percentage' en meer van dat soort bullshit) Toen ik zwanger was van Milo heb ik dus ook niet meegedaan. Jammer dat de vrouwen die het nodig hebben daardoor minder kans hebben, want ik weet dat vele andere zwangere vrouwen ook uit principe niet meer meedoen...
Schandalig he!!
liefs Stephanie

Bijzonder, maar..... misschien kunnen ze door een gedeelte commercieel te verkopen de kosten voor hormoonbehandeling voor vrouwen die graag zwanger worden lager houden...???? of ben ik nu te optimistisch? nou ja dat die zanger maar gauw een paar flinke borsten mag krijgen en ochtendmisselijkheid hahaahaha

mama van Rêve

Hoi hoi,

Tja, ik ben dan misschien erg nuchter, maar het kan mij helemaal niks schelen wat ze allemaal met mijn urine hebben gedaan. Ik weet dat het grootste gedeelte gebruikt wordt, om vrouwen die moeilijk zwanger kunnen raken te helpen en dat is voor mij het belangrijkste! Ik heb voor Merijn 2 miskramen gehad en heb dus een klein beetje ervaren hoe vervelend het voelt als je iets heel graag wilt en het is je niet gegeven (gelukkig is het allemaal goed gekomen).  Ik heb zowel bij Merijn als bij Siebe keurig netjes 10 weken mijn urine opgevangen. En zeg nu zelf, of ik het nu door het toilet spoel of dat er wellicht iemand  een paar kilo kwijt kan raken door mijn afvalstoffen, daar kan ik me niet zo druk over maken. Ik heb  andere dingen aan mijn hoofd, maar  het is en blijft  natuurlijk persoonlijk.

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan