'verboden data'

Wat is het stilletjes hier vandaag, alles goed met iedereen?

ff gepikt van een ander forum; maar vond hem wel leuk en heb zelf ook wel een aantal data; van die data waarop je eigenlijk absoluut NIET wilt bevallen ivm bv andere verjaardagen of zo; hebben jullie zulke data rond je uitgerekende datum?

Ik wel; heb er zelfs een aantal;

2 okt wil ik niet bevallen, das de verjaardag van mn ex
13 okt wil ik ook niet bevallen, das de verjaardag van mn vader; word ook nog eens 50 dit jaar ;-)
16 okt wil ik ook niet bevallen das de verjaardag van het zoontje van mn ex
en 4 okt op dierendag ook liever niet, maar goed; dat zou ik dan nog de minst erge van alle 4 vinden :p

Jullie??

Dierendag misschien...
Ben niet zo strak daarin.. Ben zelf een sinterklaaskindje en ik zou wel moeite hebben met echt nationale feestdagen, maar in mijn ogen valt dierendag daar niet onder..denk ik meer aan sint en kerst....

Een verjaardag van een ander maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit.

ik zou ook niet op 4 okt willen bevallen, en 6 okt ook niet dan is het onze trouwdag, en als de kleine dan jarig is staat die dag in het teken van de verjaardag en vind ik zonder van onze trouwdag. verder vind ik 9 okt wel een leuke datum want dan krijg je 09/10/´11. maar dat zou betekenen dat ik er een week overheen ga en ben het nu al helemaal zat.

Zo vind ik 10-10-11 erg bijzonder.. we zijn namelijk 9-9-10 getrouwd..maar dan moet ik nog zo lahang en probeer spruit al een tijdje te overtuigen om met 37 weken te komen :-D

1 okt: trouwdag van mijn ouders
19 okt: zoontje van vrienden van ons jarig
26 okt: mijn vader jarig
31 okt: mijn nichtjes jarig
9 nov: vriendin jarig
10 nov: onze dochter jarig, en dan zou ik 42 weken zijn

er zitten ook nog verjaardagen tussen van mijn oom en tante maar dat zou mij niks uitmaken

Terug
Bovenaan