'verboden data'

9 okt lijkt mij ook wel leuk... Ben dan precies 37 wkn, lijkt me prima haha. Mijn zoon kwam ook met 37 wkn. Vond dat ideaal, lijkt me erg vervelend je uitgerekende datum te passeren...

Wij hebben geen 'belangrijke' verjaardagen in oktober, dus ze is de hele maand welkom...
5 nov is m'n nichtje jarig, zou minder fijn zijn, vooral ook omdat zij aan de andere kant van t land woont.

Dit keer heb ik het niet.
Bij mijn dochter was ik op 6 april uitgerekend en ik wilde echt niet op 20 april bevallen (Geboortedatum van Hitler!) Vond ik echt een vreselijk idee, tja stom misschien maar goed, is mijn gevoel ;)!!
En ze kwam maar niet. Toen was ik de 16de in het ZH en wat denk je... we gaan de 20ste inleiden, gatver hé. Ik kon ze echt niet overtuigen de 19de in te leiden...
Maar op 18 april werd onze eigenwijs toch nog spontaan geboren :D!!!
Wat ik wel bijzonder vond is dat zij op een zondag is geboren, dat zou ik nu ook wel weer leuk vinden!!
Als ons kleintje op 18 oktober wordt geboren zit er precies anderhalf jaar tussen beiden. Dat is ook wel leuk!!

Ik ga deze week of volgende week ingeleid worden dus ga wel in september bevallen. Ik wil niet op 18 september, want dan ben ik zelf jarig en ik wil ook niet op 26 september want dan zijn mijn man en mijn vader jarig en ook nog mijn mijn tante en de tante van mijn man ook maar dat is niet zo heel belangrijk. Maar ik verwacht dat de kleine dan al wel geboren is. Morgen weer naar de gyn en dan hoop ik dat hij een datum kan geven wanneer ik ingeleid ga worden

Sonja: grappig zou dat zijn precies anderhalf jaar... Tussen mijn zoon en zijn half broer zit op 1 dag na 9 1/2 jaar: 12 feb en 13 aug. Stiefzoon is op vrijdag de dertiende geboren, zoon dus ook bijna, m'n man had dat erg leuk gevonden, ik had liever donderdag de 12 de ;-)

hier is vanaf nu tot 15okt verboden :p
en dan de 17e en 25e weer de rest boeit me niet zo als ze na de 17e en voor de 25e geboren wordt vind ik het prima heb ik 3 kindjes in week die jarig zijn haha

5oktober is ook wel een leuke datum dan zijn mijn tante , nicht en zus ook jarig

ik zou niet op 5 oktober willen bevallen want dan is mijn schoonmoeder jarig en ook niet op 30 oktober want dan is schoonvader jarig. Dus hoop dat het mooi rond de uitgerekende datum van 14 oktober is dan zit onze kleine er mooi tussen in. Maar ja dat heb ik niet voor het zeggen he. Is gewoon afwachten wanneer de kleine zich aandient

Terug
Bovenaan