hoi mg
ik ben 10 wk geleden bevallen van onze dochter en ben ook nooit bang gweest ging zelfs `s nachts de hond uitlaten, maar 4 wk geleden is mijn vriend bedreigd met de dood, omdat hij de jongen die op onze auto zat had gevraagt of deze van onze auto af wilde gaan, toen deze niet reageerde omdat hij te veel geblowd had heeft mijn vriend hem een zetje gegeven en viel deze op de grond en werd toen verschrikkelijk kwaad en begon met bedreigingen enz. sinds dien ben ik onzettend bang en heb slachtoffer hulp aangevraagd (heeft nog niet zoveel geholpen ben nl nog steeds bang)ben hiervoor ook al naar de huisarts geweest en deze heeft mij doorgestuurd naar maatschappelijk werk.
ben allemaal maar bang dat er word ingebroken als we liggen teslapen en ze dan onze kleine meid iets aan zullen doen. ook heb ik een brandmelder in haar kamertje gehangen ivm wat er laatst op tv was met dat turkse gezin. ben ook erg bang om met haar ergens naar toe tegaan waar het druk is met al die terroristische aanslagen van tegenwoordig en nu laats weer in rusland die school met die kinderen. ik wil haar gewoon continue beschermen en raak hier zelf vreselijk uit geput van, durf `s nacht eigenlijk niet te gaan slapen.
ik word hier allemaal erg angistig en verdrietig van, en denk dan steeds waar hebben wij onze lieve onschuldige dochter toch op gezet, de wereld is gewoon ziek.
ik hoop dat ik wel geholpen kan worden, want zo is het geen leven ook niet voor mijn vriend en dochter, maar ben wel blij dat ik niet de enige ben die hier last van heeft, want anders zou ik nog gaan denken dat ik gek aan het worden ben.
nou ook veel sterkte en ik hoop dat jij ook geholpen kunt gaan worden
veel liefs astrid