verboden te praten over zwanger worden ;-)

hallo,

je komt op het forum echt vanalles tegen..maar dit is idd echt een goed topic.
Ik moet van mezelf ook proberen om er niet teveel aan te denken, want dan word ik echt gek en kan ik niet wachten. Ik zit veel op dit forum wat ook niet echt helpt hahaha al is dit natuurlijk wel weer goed om te lezen...
Ik ga ook sporten met een vriendin dat leid idd wel af maja zij is zwanger dus het is maar de vraag hoe lang ze het nog kan doen.
Tja en het wordt nu weer goed weer deze week dus dan maar veel gaan wandelen met de hond en mijn vriend..mss de stad in shoppen een beetje een lente collectie gaan zoeken.

In ieder geval iedereen veel succes!!!

Groetjes Bianca

He dames,

@Alysse: is inderdaad een hele onderneming! Laatst ook nog een kastje voor op de badkamer bij de Ikea gekocht, ziet er altijd zo simpel uit, maar toch nog een tijdje mee bezig geweest (gelukkig had ik geen schroefjes over ofzo haha). Geeft wel altijd een voldaan gevoel als het dan eenmaal klaar is!! Bij ons staat de tuin ook nog op het programma (willen we echt helemaal opnieuw aanleggen, laatst samen met vriend allerlei touwtjes gespannen om te kijken hoe we het ongeveer in willen gaan delen. Ik vind het erg lastig om dit allemaal alleen maar in mijn hoofd te bedenken, moet dit echt voor me zien dmw touwtjes of iets...).

@Suzanne: djembe workshop lachen! Hebben we met werk ook ooit gedaan, best leuk hoe je met z'n allen toch een leuk ritme kunt krijgen!! Ben benieuwd hoe de film was, vind die boeken ook erg leuk! Zo ben ik nu een boek aan het lezen van Jill Mansell (eenmaal, andermaal, verliefd geloof ik), vind dat ook echt van die heerlijke boeken (verstand op nul en genieten). Ik was eerst helemaal geen lezer, maar de afgelopen maanden heb ik gemerkt dat ik het heerlijk vind, ook met boekje in bad is heerlijk relaxen!!

@Bianca: ik lees ook veel op dit forum (al merk ik dat ik daardoor soms nog ongeduldiger word!), vandaar fijn dat dit onderwerp er is!! Fijn he dat mooie weer, veel plezier met wandelen en shoppen!

@Wendy; roddelblaadjes altijd goed voor de afleiding! Nog nieuwe roddels?

Fijne dag vandaag (voor de werkers, niet te hard werken! en voor degene die vrij zijn, geniet van het zonnetje (althans hier schijnt ie..).

Liefs Lien.

Hier nog iemand die in t zelfde schuitjes zit.M'n man had me ook al gewaarschuwd dat k het een beetje los moet laten dus dat probeer ik nu, valt niet mee, hahahaha...Ben net ongesteld geweest en behoorlijk verkouden te gelijk,      dus ben alles ff zat.Ik ga me nu helemaal concentreren op onze vakantie volgende week, lekker even afleiding, wat anders aan t hoofd....

Nou iedereen suc6 met alles,

XXX JIG

Hai,
Ja loslaten lukt echt niet
Nu weer een nieuwe maand, nieuwe ronden, nieuwe kansen...
Maar we gaan er geoon weer voor en onze huizen worden schoon!! haha

Hoihoi!

Hier alles rustig. Een lekker dagje gehad. Naar de markt geweest, van het mooie weer genoten, wat gestreken en een verjaardag gevierd! Zo gaat 't wel goed vooruit! Morgen halve dag werken. Ik ga op tijd moeten gaan slapen want 'k voel me wat slapjes, een slaptitude zoals ik het noem :)

@ JIG: wat rot dat je verkouden bent, en dan nog met dat mooie weer! Rust maar goed (als het gaat) zodat je snel beter wordt! En een vakantie! Super om naar uit te zien. Naar waar trek je?

@ Suzanne: Hoe was de workshop? En de film?

Klets er maar op los meiden, laat die 'projecten' maar komen ;)

Groetjes
Bisous
Alysse

Hoi meiden,

Zoals beloofd een verslagje van mijn vriendinnenavond:

Djembe workshop: was echt heerlijk. Je pikt het zo op en dan klinkt het al snel goed met z'n alle. Heerlijk om lekker te rammen op zo'n trommel. Ik had wel iets te hard getrommeld want m'n vingers waren flink rood en dik... gelukkig is dat al weer bijgetrokken. Het grote voordeel van Djembe ---> je vergeet echt alles!

De film: shop aholic: was eruggg leuk. Een feel good movie. Grote bak popcorn erbij en genieten maar.
Erg leuk dat de personages uit het boek nu een gezicht krijgen. Hoop dat er nog een vervolg komt op het laatste boek (shop aholic en baby). Of een vervolg op deze film...

Morgen heb ik een dagje voor mezelf. Dochterlief is op het kdv en mama gaat lekker shoppen en daarna in de tuin werken. Tja, met zo'n weer kan je alleen maar genieten.

Zijn er nog spannende projecten???

X Suzanne

Dames!
Ik heb het gedaan! Ik heb morgen afgepsroken om met een vriendin dansles te gaan volgen! Jazz-dans. Ik heb dansen al altijd geweldig gevonden maar op één of andere manier nooit tot lessen gekomen. Te verlegen en wat te onzeker. Ik heb m'n stoute schoenen aangetrokken en morgen ga ik dansen! Ik hoop dat het gaat meevallen! Ik hou jullie op de hoogte. Nu moet ik zien dat ik de allerlaatste moment toch niet ga afzeggen.
Groetjes en prettig weekend! Geniet van het mooie weer!
Bisous
Alysse

heyy meiden...

Ook ik ben bezig om afleiding te zoeken...
Ik en mijn vriend zijn al heel lang bezig om een site te maken.
Alleen we hadden het even naast ons neer gelegd...
Sinds kort hebben we het weer op gepakt...
En ja vanaf vandaag hebben we de site al prijs gegeven...
Zodat iedereen al een kijkje kan nemen op het forum..
Want voor de rest is er nog niet veel te zien...
We zijn nog druk bezig..En hopen dat het echt iets word..
Gewoon even iets heeel anders...

Ik weet niet of ik het hier neer mag zeggen..
Maar ga het toch doen...
Kom allemaal eens een kijkje nemen :)...\
En meld ja aub aan als lid...Want die willen we zo veel mogelijk gaan krijgen...
En we zijn nog geheel nieuwe dus het moet gezellig word..

www.gezelligheidsplek.nl

Terug
Bovenaan