<p>Hallo, </p><p>Ik zou eens willen weten van jullie hoe jullie er achter kwamen dat je kind verborgen reflux had/heeft.</p><p>Ze s 4.5 maand heeft nu 4 weken extreem last van onrust. </p><p>Wij dachten aan KA maar ik denk niet dat dit t is. Gister met een voedingsdeskundige over de klachten gehad. Zij zei verborgen reflux. Hoe zij dit beschreef zag ik meteen mijn dochter in. Maar toch twijfels weer ik wil niet constant overstappen op wat anders. Dus zou graag eens wat meerdere willen horen. Al schijnt t heel uiteenlopend te kunnen zijn. </p><p>Slecht slapen overdag en s nachts. ( Gaat nu beter sinds we fles nutramigen geven kreeg eerst bv)</p><p>Destijds met de bv gretig aanhappen en los laten</p><p>Buikkrampen veel windjes</p><p>Over strekken</p><p>Trappelen met benen</p><p>Tong uitsteken</p><p>Vaak onrust met drinken</p><p>Vaak hoesten tijdens drinken (bv teveel melk) met fles gaat t beter</p><p>Wat voeding langs en in de mond slikt ze weg. </p><p>Wel liggend spelen niet liggen in bed. (Gaat nu wel beter)</p><p style="text-align: left;">Sinds deze week spuugt ze vaker golven uit. </p>