Verborgen reflux? Hoe Kwam jij er achter

Alle symptonen wat me zoon vertoonde het strekken zuur uit zijn mond ruiken, vaak de hik, veel slikken niet willen slapen veel huilen ben ik gaan googlen en zo viel wel alles op zijn plaats. Toen afspraak bij de huisarts gemaakt en verwezen naar de kinderarts en zij bevestigde het ook maar ik kreeg geen medicatie. Volgens haar kon me zoon geen pijn hebben van de reflux want zo iets was onwaarschijnlijk. Ze heeft het vertikt om maar iets voor te schrijven. 
Me zoon is er over heen gegroeid en na ongeveer 4,5 maanden ging het wel beter. Nu is hij ruim 1,5 en nergens last van.

[quote quote=10182684]Alle symptonen wat me zoon vertoonde het strekken zuur uit zijn mond ruiken, vaak de hik, veel slikken niet willen slapen veel huilen ben ik gaan googlen en zo viel wel alles op zijn plaats. Toen afspraak bij de huisarts gemaakt en verwezen naar de kinderarts en zij bevestigde het ook maar ik kreeg geen medicatie. Volgens haar kon me zoon geen pijn hebben van de reflux want zo iets was onwaarschijnlijk. Ze heeft het vertikt om maar iets voor te schrijven. Me zoon is er over heen gegroeid en na ongeveer 4,5 maanden ging het wel beter. Nu is hij ruim 1,5 en nergens last van.[/quote]
Hoezo geen pijn? Zee huilen t uit!  Potverdomme. 
Mijn dochter is nu 4.5 maand en rond de 3 maanden begon de onrust etc etc.. dus vraag t mezelf ook wel weer af. 

Onze dochter ook overdag veel ontroostbaar huilen na elke voeding, nauwelijks willen slapen (maar wel zichtbaar moe). Ze spuugde niet veel, maar wat ze spuugde rook erg zuur. Wel hoorden we haar veel slikken, en vaak de hik. 
Jbpm hielp niet, ranitidine/zantac niet, nu krijgt ze Nexium. Gaat een stuk beter, maar het is nog niet over. Onze huisarts heeft ons de medicatie voorgeschreven. Waren gelukkig erg begripvol. Maar al met al duurde het ruim 4 weken voordat we uitkwamen bij Nexium. Ik vind/vond het een hele zware tijd. Sterkte!! 

Wij kwamen er met 3 weken achter. Hard slikken, krijsen en anders veel wenen, overstrekken, niet slapen overdagen en erg ontvreden. Oh en die flessen.. drama! Loslaten, wenen, spuugen.
Ik was dolgelukkig als hij even op mij in slaap viel! Met 6 weken gestart met medicatie en kan me het nu niet meer voorstellen dat hij zoveel aan het wenen was!
Nu 16 weken en een tevreden baby, ontzettend lachebekje en als ik (afkloppen) 30 minuten huilen per dag haal is het heel veel voor zijn doen!

Ben je bekent met het KISS-syndroom? Dan zitten ze vast in de nek. De symptomen die je benoemt herken ik onze oudste in. Alleen was hij toen een stuk jonger. Een chiropractor kan dan helpen. 
Op de site van de chiropractor in Staphorst staat heel duidelijk de omschrijving. 
Succes! 

Terug
Bovenaan