Hallo allemaal,
Dringend hulp gezocht!
Mijn zoontje (toen 7 weken) heeft een ernstig ongeval meegemaakt, mijn vriend haalde hem naar onder voor zijn laatste voeding, ons werd aangeleerd door de kraamhulp om hem half liggend met de wijsvinger en de duim zijn beentje vast te houden terwijl je naar onder loopt, op het moment dat hij naar onder loopt, haalde mijn zoontje een voeding op wat als gevolg dat het bleef hangen in zijn keelgat waardoor hij dus stikte, zoontje kreeg geen lucht meer, hij werd vuurrood, tranen rolde over zijn wangen en zijn tong werd blauw, heb met spoed de ambulance gebeld, terwijl ze onderweg waren kwam alles er gelukkig uit doordat mijn vriend ehbo kende en hij de juiste manier toepaste, vervolgens 24 uur ter observatie gelegen in het ziekenhuis maar ze konden niks vinden, heb de term verborgen reflux aangegeven aan de kinderarts en die zei me dat het niet bestond, en dat terwijl mijn zoontje vrijwel alle sympthomen had,
-Hikken, overstrekken, niet willen liggen, pijn met slikken, onrustig, af en toe stoppen met ademen en vervolgens schrikken en lucht happen, enz.
Volgens de kinderarts waren we maar bezorgde ouders,
2 dagen later dat we thuis waren verslikte hij zich weer royaal en ik hals over kop weer naar de HAP, konden weer niks vinden en zeiden maar dat we hulp moesten zoeken voor onszelf, uiteindelijk hebben ze ons nutriton aanbevolen en dat ging een tijdje goed,
Helaas van korte duur hij is weer onrustig heeft pijn met slikken ong. 2 uur naar de voeding, hij is onrustig, veel huilen en overstrekken, wil niet liggen want dan krijst hij alles bij elkaar, slaapt weer 2 dagen amper en drinkt heel gulzig.
Het is heel erg dat geen 1 arts je gelooft en het volgens hun allemaal maar meevalt, ik en mijn vriend gaan hieraan onderdoor en we weten het gewoon echt niet meer. We slapen slecht, eten slecht en hebben zelfs waanideeën dat er ooit nog eens een keer iets echt gruwelijk mis gaat,
Iemand die ons kan helpen? Morgen moeten we naar de huisarts en meschien krijgen we medicatie, mits het van de kinderarts mag,
Bvd een bezorgde moeder