Dag mama’s,<br /><br />Sinds twee weken ben ik de trotse mama van een dochter.<br />Op dit moment heb ik het onderbuikgevoel dat ze last heeft van verborgen reflux. <br />Het begon een weekje geleden met oprispingen en is nu geeïndigd in al drie nachten tótaal overstuur na een voeding. Ze kan niet meer weggelegd worden op haar rug want ze begint meteen te kuchen, ‘stik’geluiden, oprispingen en terugslikken etc. Ook overdag ‘overstrekt’ ze zich regelmatig en is ze continu aan het kreunen nadat ze een voeding heeft gehad. Tevens ruikt ze zurig uit haar mondje.. ?<br /><br />We houden haar een halfuur tot driekwartier overeind na een voeding en hebben al meerdere adviezen en tips in acht genomen…<br />Ik voel mij echt wanhopig en verdrietig om haar zo te zien..<br /><br /><br />Op advies van de consultatiebureau vpk zijn we vanmiddag gestart met johannes broodpitmeel en een dr brown fles met een prematuur speen (ik kolf nu even borstvoeding).Ook heb ik een afspraak met huisarts gemaakt voor morgenochtend. Ik lees veel verhalen over Zantac dat voorgeschreven wordt bij verborgen reflux.<br />Natuurlijk heb ik liever geen medicatie.. maar áls het haar helpt.. heel graag natuurlijk.<br />Heeft iemand van jullie goede ervaringen met bovenstaande? Ik hoor het heel erg graag!<br /><br /><br /><br /><br />