Verbouwing buren

Ik zou voor overdag het bedje verplaatsen of een campingbedje in een andere kamer zetten, dat is een kleine moeite en dan heeft hij in ieder geval de slaapjes overdag rust en kan hij lekker slapen. Dan is die avond misschien wat minder erg?
Ik zou er ook niet blij mee zijn, maar zou ook geen ruzie willen maken met de buren hierover. 6 Weken is dan nog wel te overzien... ik zou zoeken naar een simpele oplossing, dus het bedje verplaatsen, in ieder geval voor de slaapjes overdag

Ik zou voor overdag het bedje verplaatsen of een campingbedje in een andere kamer zetten, dat is een kleine moeite en dan heeft hij in ieder geval de slaapjes overdag rust en kan hij lekker slapen. Dan is die avond misschien wat minder erg?
Ik zou er ook niet blij mee zijn, maar zou ook geen ruzie willen maken met de buren hierover. 6 Weken is dan nog wel te overzien... ik zou zoeken naar een simpele oplossing, dus het bedje verplaatsen, in ieder geval voor de slaapjes overdag

Bedankt voor jullie reacties. We gaan sowieso een campingbedje lenen van m'n schoonouders. Daar logeert hij nu toch niet en dat kan dan idd in een andere kamer. Vind het ook niet waard ruzie hierover te maken met de buren, was ook m'n intentie niet. In eerste instantie wilden we aan de deur gaan (probeerden dat ook) maar de bel doet het ook (nog) niet dus het was onmogelijk hen te spreken te krijgen haha. Dus vandaar een appje.
Maar goed, ik ga binnenkort wel een keer langs om kennis te maken. Werkt altijd beter, ben ik met iedereen eens!

Heel vervelend, 
Mijn kindje slaapt ook erg moeilijk met geluid. Iedereen die herrie maakt wil ik het liefst vast binden aangezien zij er niet vrolijker op word als ze niet slaapt. Kunnen jullie niet overleggen of ze misschien ergens 2 uurtjes overdag iets kunnen doen waarbij ze minder herrie maken of een pauze houden? Als ze daarna nog jaren naast je wonen wil je ook niet nu al ruzie met ze maar hun kunnen best wel een beetje rekening houden vind ik zelf 
veel sterkte nog! 

Terug
Bovenaan