Verbouwing keuken... (veeeeel foto's)

A

Anoniem

Guest

Hoi Mama's,

Eindelijk na 3 weken stofhappen  zit de nieuwe keuken er in en is de meeste puin weer aan de kant. We zijn zo ongelooflijk blij met het eindresultaat!!! Zo lang er over nagedacht, kleuren bij elkaar gezocht en maar hopen dat het in het "echt" ook zo zou worden. Maar het is mooier dan we hadden gedacht!! Het waren een paar pittige weekjes want zoals jullie weten kwam even alles bij elkaar. Maar al met al is het toch wel omgevlogen en kunnen we nu gaan genieten van ons juweeltje.. Hier op verzoek de verbouwing in beeld..

Oude keuken was er net uitgehaald, te lelijk om te laten zien hahaha.. Op de grond zie je nog het patroon van een zelfgemaakt barretje van de vorige bewoners. Die hadden we er ook net uitgesloopt.. Wat een ruimte!!

Bye bye keuken en vieze (gedeelte) houten vloer.. Electriciteit is hier net verlegd.

Zelfs de mannetjes voor het verleggen van het water hebben genoten van mijn magnetron pannenkoeken hahaha..

Beetje puin maar,.. zucht..

En nog meer beetjes puin,.. Whaaaaaaaaaaaaaaa!!! Werd er gek van!!

Eindelijk het leuke werk,.. Net alles mooi gestuckt..

Daarna werd de vloer (vietnamees hardsteen) gelegd,.. Zien er er dof grauw uit door stof en cementsluier, maar is hier nog niet geimprigneerd.

Plafon en muur bij tuindeur net gewit..

s'avonds om 23:00 uur tóch maar vast een muurtje schilderen..

Vriendlief mocht de hoogste delen doen omdat ik er niet bij kwam hahaha..

Muren in kleur gezet en de vloer is hier net geimprigneerd. Lijkt nu weer erg donker. Vloer lijkt nu op leisteen met nerf met van die afgeraffelde randjes, erg gaaf! Dit moet de straks erg strakke keuken iets zachter maken evenals de warme muren..

Jaaaaaaa!!! De nieuwe keuken is er... alleen nog in de doos.. nog effe wachten..

Eerste stuk staat net tegen de muur.. spannend..

Eindelijk komt er een einde in zicht..

Schiet nou maar op monteur, er staan nog zoveel dozen!! Ow,.. je komt morgen weer terug?.. Nog een dagje wachten,.. Grr..

Hij is klaaaaaaaar!!! Wow,.. shit,.. eerst even alles gaan poetsen..

Zo,.. met de emmer sop en stofzuiger in zicht super blij dat de eettafel weer terug op z'n plek staat en zo blij als een kind snel een foto knippen.. Boven de eettafel komt woensdag een kroonluchter met 28 lampen met een doorsnee van 100x100, kan niet wachten!!!

Kitchen bij night... Nog wat dingetjes in de huiskamer om op te ruimen maar ik ben zo ongelooflijk trots op de keuken!!!! Slik,.. eindelijk staat ons droomkeukentje er..

Kunnen we weer met een volgende project beginnen. Maar alles op z'n tijd, eerst even hier van genieten!

Esmé mv Kay

Wauw... daar wordt ik even stil van.
Wat een sfeervolle, mooie  keuken.
Het harde werken is zeker beloond!
Veel plezier in en met jullie nieuwe keuken.
Liefs, Helma.

Ahaaaa, dus daar was jij al die tijd............... Maar WAUW! Echt heel gaaf geworden, dat uit zo'n bende zoiets moois kan komen he? Kan me voorstellen dat je helemaal blij bent, het is een prachtkeuken (en ben je die groene koelkast nog kwijtgeraakt?)!

Is Kay weer beter? Hopelijk nu wat rust in de tent (en zien we je hier weer wat vaker).

Groetjes
Susan

Mooi hoor! Wat een verschil met je oude keuken! Mooi licht (verlichting) ook!
Dat je maar veel kookplezier er aan mag beleven!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Oh jeetje meid petje af hoor hé. Ik moet er niet aan denken om zo in de puinhoop te moeten zitten. Nou ja voor mezelf kan het nog wel, maar met Yoëll.
Als ik zie hoe hij door het nieuwe huis van hot naar her rent en alles pakt en onderzoekt pfffff

Maar het eindresultaat is geweldig!!

Wauw Esmé!! Dat is achteraf het wachten wel waard geweest he? Wat een beauty van een keuken!
Wat zal jij nu met liefde jullie eten klaarmaken elke dag!

Supermooi hoor!

Groetjes van Cissy

Esmé, mijn complimenten, een kei gave keuken!!!

groetjes pally

Zooooo, dat is alle rotzooi zeker waard geweest hoor!

Geef maar een gil als de koffie klaar staat!

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan