Verbouwing keuken... (veeeeel foto's)

Wow Esmé!

wat is ie mooi geworden zeg! En inderdaad helemaal anders als ie was!
Ik kan me voorstellen dat je hier reikhalzend naar uit hebt gekeken hoor! Geweldig is ie geworden, en mooie tegels!
Kom hem snel eens in het echt bewonderen hoor, kijken of de thee dan ook hetzelfde smaakt of nog lekkerder!

-X- Marieke

Wauw! Het resultaat mag er zeker zijn. Wat een prachtige keuken!

Groetjes,
Nelly.

In één woord WAUW!!! Die is echt mooi!
Die vloer... geweldig!!!

Je mag trots zijn op je pracht keuken! Geniet er van.

Groetjes Nanda

Lieve schat,

Ik kan maar één ding zeggen "WAUW!!!!!!!!!".

Echt heel mooi. Kan niet wachten tot dat ik echt kan komen kijken.

Hele dikke kussen voor jou en Kay,

Evelien en Renée

@ SusanT;

We hebben de oude keuken en koelkast goed kunnen verkopen. Dus dat was helemaal geweldig.  

@ Marieke79;

GILLLLLL!!!!

@ de rest;

Bedankt voor jullie reacties!!
We hebben een erg grote zolder en daar heeft Kay, als hij thuis was, lekker kunnen spelen. Het was natuurlijk enorm improviseren met Kay  daar we familie verder weg hebben wonen. Ook de kant en klare menu's komen me m'n oren uit. Er is overal wel een oplossing voor en als je weet dat het maar tijdelijk is scheelt het ook al een boel. Kay doet nu niks als lachend rondjes rennen door de kamer en keuken en vind het ook helemaal super. Hij is dan ook weer helemaal beter!

Vanacht nog een nachtdienstje en dan heb ik 12 dagen vrij (en vriend heeft kerstvakantie)!! Even lekker bijtanken van alles.. even tijd voor ons drietjes en genieten van elkaar.. Komt allemaal precies goed uit!

Esmé mv Kay

Hallo,

Leuk om dit zo te lezen... En heel mooi geworden hoor!
Wij hebben afgelopen woensdag een nieuwe keuken gekocht.  Half februari gaan we beginnen met slopen en dan word ie begin maart geplaatst. Dan zijn wij op vakantie en zien onze droomkeuken hopelijk als ie klaar is....

Spannend! Zie wel een beetje op tegen de troep en al het gedoe met ergens anders eten enzo, maar ja, we krijgen er wel een super mooie keuken voor terug!

Groetjes Jojo

Vind net toevallig foto van oude keuken..
Keuken was buiten het feit dat het totaal niet onze smaak was gewoon aan vervanging toe. Hij stond er pas 8 jaar maar de magnetron was zo goed als stuk/vies en de vaatwasser waste niet meer schoon en fornuis was een ellende  etc etc.. Het was zo slecht onderhouden door de vorige eigenaars dat het gewoon een erg goor ding was! Daarbij geloof ik dat we nog net niet in het Guinness book of records met het aantal handgrepen haha.. Toch nog een koper gevonden die waarschijnlijk nu net zo blij is met onze oude keuken als wij met de nieuwe. dat vind ik dan weer geweldig!

Hiervoor zat ook  nog een heel ruw gemetselt muurtje met een losse grenenplaat er op als bar,.. heel erg jak!

Dus..

Als jij in 2008 tijd hebt en ik de Polo tot mijn beschikking, komen we snel koffieleuten en kunnen de kids ook weer wat bijbrabbelen!

Hij is echt heel gaaf!!!

Terug
Bovenaan