Verder na miskraam

Hoi Britt, en de anderen natuurlijk,

Heftig verhaal zeg, heel triest. Ik heb op dezelfde dag als jij de curretage gehad, dus morgen 4 weken geleden (bij mij is het bij ruim 9 weken niet goed gegaan). Ik herken je gevoel heel goed. Ik ben vrij snel weer begonnen met werken en heb veel overgewerkt om de gemiste tijd weer in te halen, maar ik heb het later toch best wel lastig gehad: neem je tijd en mij heeft veel praten wel geholpen. Gelukkig ben ik vandaag weer ongesteld geworden, ben ik echt heel blij mee: alles doet het weer! Normaal heb ik een hele regelmatige cyclus, 28 dgn, maar ik heb de dag voor de curretage wee-opwekkers gekregen, ik denk dat m'n lijf dat als beginpunt heeft genomen! Ik hoop voor je dat je lijf ook weer snel de oude is, veel sterkte ermee, de anderen natuurlijk ook!
Liefs Solleke

Hallo Allemaal,

Wat een geweldige reacties maar ook zoveel verdrietige verhalen.  
Jullie steun  doet in ieder geval erg goed. Nu maar afwachten wanneer ik weer ongi zal worden (is het voor mijn idee pas echt helemaal achter de rug). Ik heb het idee dat het niet heel lang op zich zal laten wachten...waarom weet ik eigelijk ook niet  precies. Misschien omdat ik op het moment dat ik stopte met vloeien ook helemaal geen zwangerschapstekenen  meer  had en het idee had dat het weel helemaal goed zat.
In ieder geval voor allen veel succes met zwanger worden en zwanger blijven!

Liefs Britt

Terug
Bovenaan