verder vertellen of toch niet???!!! :(

Hey meis,

Toevallig zit ik al een tijdje met hetzelfde dilemma als jij! Een paar vriendinnen en mijn leidinggevende weten het, maar onze ouders hebben we niks verteld over de behandelingen. Zijn nog erg ouderwets en denken dat het tussen onze oren zit..... "ga maar lekker op vakantie, dan komt het vanzelf"..... Na deze reacties hebben we ook besloten het te vertellen. Misschien dat het ze dan juist aan het nadenken zet en het is inderdaad een opluchting als iedereen het dan maar gewoon weet. De verrassing is er toch al vanaf....

Succes! Liefs!

en het is echt vervelend he..... onze ouders weten het dan wel, en wat ik al had opgeschreven me vriend ze zus weet het dan om dat die in het zelfde schuitje zat... dat is wel vervelend dan dat ze zo denken en zo reageren... maar dan is het inderdaad wel beter dat je het verteld... ik moet het ook nog vertellen alleen heb besloten om het toch maar niet aan me zus en broer te vertellen, me zus(26) en der vriend(28) die hebben ook een huisje en alles enzo...maar ook nog geen kinderen, die willen ze ook wel..... en stel dat ik het ze vertel...en hun denk ow wacht ff het is leuk om dan samen zwanger te zijn....(zeg maar wat hoor) en bij ons lukt het niet en hun zijn wel in een keer zwanger.... dan komt de klap nog 10 keer harder aan...en dat wil ik niet.... dus heb besloten om het alleen tegen me buuf te zeggen die ik ook als me zus zie.....ik moet het alleen nog vertellen.... ik zie der zo toch om 4 uur.... als ze niet meer weg hoeft dan vertel ik het der.... hun hebbben zelf ook geen kinderen.... ze hebben altijd honden en die beschouwen hun als hun kinderen..... dus ik weet ook niet wat daar voor verhaal achter zit....

en de verassing is er nog niet af..... kijk je krijgt onderzoeken enzo dat mogen ze best weten maar.... ik ga niet elke keer op de hoogte houden waneer ik ong ben off niet...... en als je daar niks over zegt en dan toch uiteindelijk zwanger bent...dan is het alsnog een verassing voor ze.....

Heel Veel Succes Ook Met Het Vertellen.....

Dikkke Kusss.....

Ik heb het gisteren aan me buuf verteld..... en ze reageerde echt fijn..... heel lief enzo en heel begrip vol..... en ze wist het eigenlijk ook wel waar ik het over had...ze wist het precies.... maar ik ga woensdag bij der eten dus dan zullen we het er nog wel ffies over hebben.....en ik ben iedergeval blij dat ik het kwijt ben en dat ik er toch over kan praten.....

XXXX Brenie

Fijn meid! Sta je iig weer wat sterket in je schoenen naar de buitenwereld toe!

Ik moet zeggen dat ik (als ik het vertelde) alleen maar leuke en lieve reacties van mensen heb gehoord!

X

Hey

Wij zijn 7 jaar bezig geweest met zwanger worden en eigelijk werden met niets positiefs naar huis gestuurd.wij hadden ervoor gekozen om iedereen die dicht bij ons stonden het te vertellen want steeds die opmerkingen en vragen van wanneer komt jullie 1ste enz waren we beu hebben er wel bij vermeld dat we geen medelij willen en onnodige vragen en als er iets nieuws was dat we het wel vertellen.
iedereen begreep dat ook erg goed en hebben ons ook lekker onze eigen weg laten gaan maar mijn tip is dat je het moet vertellen als je er zelf klaar voor bent.En veel hoop blijven houden en rust zo zijn wij nu ook 20 weken zwanger .

Terug
Bovenaan