Verdriet

A

Anoniem

Guest
Nou vandaag is het kl*te!!!!! Vanochtend toen ik opstond zag ik al dat ik meer gevloeid had dan de andere dagen en even later begon ik flink te vloeien en durf nu wel met zekerheid te zeggen dat het fout is gegeaan.
Ik baal er echt verschrikkelijk van en dacht eindelijk een kleintje te mogen ontvangen.
Het enige postieve is dat we nu wel weten dat we zwanger kunnen worden en dat wisten we nog niet.

xxxx Tamara

hoi Tamara,

Wat afschuwelijk om mee te maken... Het lijkt me echt afschuwelijk wat jullie nu meemaken. Eerst de blijdschap en dan dit verdriet.
wellicht vind je in ieder geval troost in de wetenschap dat je dus wel zwanger kan worden maar dit vruchtje dus niet goed zat vanaf het begin.
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd,

liefs, Saar

Oh nee!! Toch. Wat rot allemaal. Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit verdriet.
Hopelijk is het gauw weer raak, al is het met hulp van de gyneacoloog!!! Het is je gegund.

Voor nu, doe het rustig aan en probeer het een plekje te geven.
Ik blijf voor jullie duimen!!!

Liefs Yvet

Och jeetje meid....

wat zul je je rot voelen zeg!!!
Je was er al bang voor he...je durfde niet echt blij te zijn he? tenminste dat maakte ik op uit je berichtjes hier dan..heb je het misschien toch zelf ook onbewust aangevoeld...?...

Neemt niet weg dat dit vreselijk rot is, 2 jaar bezig en dan zwanger zijn en het verliezen...pfff..

Meid heel veel sterkte!!!!!!

Ps misschien beetje raar om te zeggen nu al maar nu weet je wel dat je zwanger kan raken......ik wens jou en je mannetje veel sterkte en duim dat het snel maar weer raak mag zijn en dat het dan allemaal goed mag verlopen!!!!!!!!!!!

liefs Elora

Lieve Tamara,

Dit hoopt niemand mee te maken... ik wens je heel veel sterkte!

Knuffel Suusje

jee wat erg - ik vind het echt zo kl*te voor je... 'k lees pas sinds kort mee op het forum, en ben geschrokken van je berichtje. vind het wel super hoe iedereen elkaar probeert te steunen. ik  hoop dat je daar misschien een  beetje troost uit kunt  halen?  heel veel sterkte en vertrouwen voor de toekomst

Hoi Tamara,

Bah bah bah,
Wat een rotbericht. Na 2 jaar eindelijk zwanger en nu dit.
Heel veel sterkte.

Lfs, Kippie.

Dank jullie wel

We hadden inderdaad al wel een beetje het gevoel dat het fout zou gaan maar op de een of andere manier was de hoop wel erg groot!

Bedankt voor jullie steun!

xxx Tamara

Terug
Bovenaan