Verdriet

Hee Tamara,

Wat rot meis. Echt niet eerlijk dit soort dingen. Ok je kunt zwanger worden maarja daar heb je nu weinig aan. (helaas ken ik het gevoel ik heb een mk gehad na 8 wkn en een kloppend hartje). Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dat het dan een toppertje is!! Sterkte de komende tijd! Neem de tijd om het een plekje te geven!
x inge

Hoi Tamara

Jammer dat het niet zo heeft mogen zijn. Ik weet helaas hoe het voelt. Wij weten ook dat we zwanger kunnen worden en houden ons daaraan vast. Sterkte met dit verwerken.

Liefs

Lydia

Hoi tamara,

Oh  meid wat erg voor jullie. Jullie hebben er zolang op moeten wachten en dan dit weer. Ook ik weet helaas hoe je je voelt. Ik heb na mijn 1ste IUI een miskraam gehad na 7 wkn. Op dit moment heb je er niets aan, maar het kan. Dit vruchtje was niet goed. Als je het allemaal verwerkt heb (praat er goed over samen) dan kan je verder met de gedachte dat je zwanger kan worden.
Heel veel sterkte hiermee.

deze is voor jou.

Kruimel

Meiden bedankt!!!

Ik voel nog meer mee met de dames die langer zwanger waren bij ons is het allemaal zo snel gegaan dat we er nog maar amper aan gewend waren om zwanger te zijn. Het vreemde wat ik nu wel heb is dat ik meer opruim neigingen heb net alsof mijn lichaam heeft gezegd meid ga nu huishouden want voor je het weet is er een hummeltje en dan moet het wel aan kant zijn. Raar he. We zitten nu midden in een verbouwing maar dat mag de pret niet drukken.

xxxxxxxx
Tamara

Hoi Tamara,

jee, wat erg voor je!

Ik hoop echt voor je dat het snel weer raak is, sterkte met dit verlies

Liefs Janu

Terug
Bovenaan