Verdriet!

Bloempje27

New member
Hey dames,Ik ga helaas afscheid nemen. Vorige week zaterdag heb ik voor het eerst een klein beejte bloed verloren met 7 weken. de echo wees uit dat ik veel korter zwanger was. Er was alleen een vruchtzakje te zien. Mijn hormonen zijn toen gecheckt en die bleken nog te stijgen, dus dat gaf hoop.Afgelopen woensdagavond weer bloedverlies en donderdag voor een echo. Zagen we toch groei en heel even hartactie. Wij blij en hoopvol gestemd, maar ik bleef bloedverlies houden en gisterenavond werd het allemaal zo heftig dat wij zeker weten dat het definitief voorbij is. Veel pijn en veel bloedverlies. Omdat ik buikpijn blijf houden moet ik vanmiddag voor een echo om te kijken of mijn lichaam dit zelf weg kan werken, ik hoop dat ik niet naar het ziekenhuis moet. Helaas is dit onze derde miskraam. We hebben gelukkig twee mooie gezonde kids rondlopen en dat troost. Ook mogen we troost vinden in onze God, die heel dichtbij is en we mogen weten dat ons kleintje bij Hem mag zijn. Als we willen mogen we voor onderzoeken, maar we twijfelen daar nog over. Ik wens jullie een gezonde zwangerschap toe en hoop ook dat ik me ooit weer eens mag melden als ik weer zwanger mag zijn en dat het dan goed mag gaan. Lieve groeten, Bloempje
 
Wat een verschrikkelijk nieuws Bloempje. Ik wil je heel veel succes wensen met dit verdriet dat je voor de derde keer overkomt. Ik hoop dat je geloof en je twee kindjes jullie kracht geven om hier mee om te gaan. Veel sterkte met de beslissing over onderzoek en ik hoop zeker je weer ergens op een mamaclub te zien met goed nieuws tzt. en neem ook de tijd om dit een plekje te geven. Sterkte. Wenser
 
Onwijs veel sterkte Bloempje, en hopelijk komt er een dag dat je inderdaad zwanger mag zijn en dat alles goed volbracht wordt...Geniet van je twee gezonde wondertjes die slepen je er vast doorheen!Zoals wenser hierboven zegt neem de tijd dit verdriet te verwerken.
Annemarie
 
Hoe is het met jou Bloempje, lichamelijk en geestelijk? Kun je het een beetje een plekje geven. Moest aan je denken. Sterkte. Wenser
 
Terug
Bovenaan