Verdrietig en baal er van!

quote: TeHa reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-06-2007 14:45:18'));

Hey Fennie,
Je hebt van die gelpleisters tegenwoordig. Die sluiten de wond af en het schijnt dat het sneller geneest.

Oooo, alsjeblieft gebruik deze niet! Ik heb 2 1/2 jaar geleden een borstverkleining ondergaan, en één stukje wond wilde maar niet genezen. Ik dacht slim te zijn en zo'n gelding erop te plakken... de stomste beslissing die ik ooit gemaakt heb! Ik weet niet waar die dingen wél geschikt voor zijn, maar hier in ieder geval niet voor. Het maakt namelijk de huid om de wond weker. Door deze fout is mijn wond veel erger geworden (de huisarts sloeg haar hand voor haar mond van schrik toen ze het zag, dan weet je het wel...) en heb ik nog een maand of twee (!) met een open wond gelopen. Uiteindelijk is het natuurlijk allemaal goedgekomen, maar het litteken is erg lelijk.

Ik wil je niet bang maken met mijn verhaal! Idd zoals iemand anders al zei lekker zoveel mogelijk aan de open lucht laten indrogen, en dan zul je zien dat het snel en mooi heelt. En als je inderdaad niet kunt zwemmen op vakantie, dan ga je toch lekker:

* pootjebaden
* wandelen
* dat ene boek lezen waar je al zo lang niet aan toekomt
* genieten van je gezinnetje
* terrasje pikken
* enz.enz.

Een hele fijne vakantie!!

groetjes,
Myrna mv Isis

Je stapt het vliegtuig hier in en daar uit en dan.....

Schiet je in je heerlijke zomerse outfit onderuit op een stoel naast het kikkerbadje bij Jente met een heerlijk glas met gemisch kleurig goedje en genieten maar!!!
Ga je koken (heb je het heet).....
Even heerlijk met de pootjes door het water en je armen nat en voila weer terug in de stoel.
Als het wat afgekoeld is eind van de dag, kun je heerlijk wandelen.

Je gaat een hele leuke vakantie hebben al mag je met die wond niet zwemmen!!

Pauline (die zooooo jaloers wordt van al die lekkere  vakanties)  

Ha ha meiden, was ik eindelijk gestopt met huilen, begin ik gewoon weer opnieuw na al jullie lieve reactie's.
Ik moet zeggen, ik zie het allemaal al weer wat vrolijker in! Het komt vast helemaal goed maar dat wel dankzij jullie!

Liefs Fenneke en Jente

Ik denk dat alles al wel gezegd is dus wil ik je alleen maar een hele fijne
vakantie wensen.

groetjes Anke

Hoi Fennie,

Zonder zwemmen kun je ook nog een leuke vakantie hebben hoor!
Op de 1e dag van onze vakantie was ik mega-ongesteld geworden en kan door de bm-verzakking geen tampons gebruiken, maar heb een super week gehad. Er zijn nog zo veel andere leuke dingen te doen!

Ga maar lekker genieten meid!

Groetjes, Marieke en een knuffel van Lyanne

Terug
Bovenaan