verdrietig, onzeker, en jaloers

hoi Noomie,

heb juist je bericht gelezen en ik begrijp het volledig.  
wij hadden het tegen iedereen verteld van onze kinderwens maar niet iedereen doet dat.
Dus je denkt dat je de volgende bent maar dat is natuurlijk niet zo
2 zwangeren in de vriendenkring  
en  er zijn  drie zwangere voorgegaan op t werk maar de laatste had me wel eerst zitten uitvragen over alles en nog wat dus ik had zoiets van

uiteindelijk heeft ze me het persoonlijk komen vertellen en voelde ze zich wel een beetje schuldig tegenover mij en daarop voelde ik mij natuurlijk
ze heeft toen iets heel lief gezegd : dat ze altijd het gevoel heeft gehad dat we samen zwanger zouden zijn
en ja hoor ze heeft gelijk gekregen

voel me ook een beetje schuldig tegenover jullie maar ik vind het geweldig hoe positief dat iedereen hier altijd reageert op een zwangerschap tenslotte gaan we allemaal voor hetzelfde !
en moet toegeven dat al die reacties ook als je nog niet zwanger bent toch een goeie oppepper kunnen zijn

dus ik stuur heel veel vruchtbare vibes door en hoop dat je snel de volgende mag zijn

groetjes Julie

Hi meiden!

Ik zit zelf op het novemberforum, maar ik kom hier ook nog af en toe kijken. Allereerst: ik kan me de jaloerse gevoelens wel voorstellen, dat is normaal als je zelf iets ook heel erg graag wilt. Maar bij jullie is het echt ook een keer raak!!
Ik ben zelf snel zwanger geraakt, namelijk al in ronde 4.

Ik wil wel nog een tip meegeven voor de meiden die niet 100% zeker zijn van hun ovulatie-datum. Neem de klusperiode ruim!! Ik ben zelf volgens mij zwanger geworden doordat ik op dag 8 al geklust heb! Dan moet ik er wel bij zeggen dat ik de periode ervoor 6 dagen overtijd was (en toen pas ongesteld werd), maar ik denk dat ik op dag 8 van de periode daarna al mijn ovulatie gehad heb.
Ik merkte dat aan mijn doorzichtige afscheiding, steken in mijn buik en borst en een gestegen temperatuur. Maar ik moet er ook wel eerlijk bij zeggen dat ik zoiets nog niet eerder gevoeld had, dus ik  kan er niet echt zeker  van zijn dat ik mijn ovulatie echt gevoeld heb.

Gelukkig hebben we toen  wel geklust!! En voor de zekerheid hebben we het nog anderhalve week lang om de dag gedaan.
Ik weet nog niet zeker of ik inderdaad op die 8ste dag zwanger ben geraakt, want ik heb nog geen termijnecho gehad, maar ik denk van wel!!

Succes meiden!!

Groetjes,
Sandra

Hoi Noomie,

Ik weet precies hoe je je  voelt. Ik ben al een jaar bezig om zwanger te raken, maar nog steeds alleen maar negatieve berichten. In mijn omgeving zijn er ook veel  vrouwen zwanger. Laatst is mijn zus naar me toe gekomen om te vertellen dat ze zwanger was van haar tweede kindje,  dat was voor mij echt ff slikken. Als ik zwangere vrouwen zie dan word ik ook  jaloers en vraag me dan af of ik  iets verkeerd doe.  Er zijn van die dagen dat ik echt  heel erg verdrietig ben. Ik ben blij dat er hier  een forum is  waar ik  mijn verhaal kwijt kan bij vrouwen die mij begrijpen, maar ja ik hoop dat het snel lukt om zwanger te  raken. Bij het typen van dit berichtje zijn mijn ogen helemaal vol met tranen.

Veel succes!!!!

Heel veel liefs van

Queenbabygirl

Terug
Bovenaan