Verdrietig, stoppen met bv?????

Hoi Fennie, weet je wat ik meestal doe als mijn man moet werken'? SAvonds ga ik gewoon niet te vroeg naar bed (ook niet later dan 23.00 hoor), maar dan  leg ik direkt na de eerste voeding (tussen 6 en 7)   m'n kleine weer op bed en ga zelf ook weer liggen. Dan slapen  we samen door tot een uur of 10 (manlief is ondertussen al naar z'n werk).
Zo heb je savonds nog even tijd voor/met je man, en begint je dag gewoon wat later.
 Mij lukt het ook niet om smiddags te gaan liggen, er komt ALTIJD wat tussen. Dus dan maar aso laat uitslapen. Om 10 uur rustig voeden, mannetje in bad doen, lekker knuffelen samen en om een uur of 11 of 11.30 gaat de kleine weer naar bed, ga ik douchen en om 12.00 begint mijn dag. Beetje rare indeling, maar zo kom ik toch aan mijn slaap-uurtjes.
Ik ben nu weer aan het werk 3 dagen, maar die andere dagen doe ik nog lekker lui!
Geniet ervan.
Liefs Phira

Mijn dagindeling ziet er, als ik niet moet werken, ongeveer hetzelfde uit als dat van Phira. Lekker aso uitslapen en dan kan ik er 's middags lekker tegen. Voor wie moet ik vroeg mijn bed uit??? Voor Ilse (5 mnd) niet. Zij slaapt 's ochtends ook het meeste. Zo lang het nog zo gaat geniet ik er van. Zou ik als ik jou was ook doen. Het doet mij in ieder geval heel erg goed.
Ik heb in mijn kraamperiode ook Floradix en vitaminetabletten gebruikt. Ik had een groot ijzer tekort door veel bloedverlies tijdens de bevalling en heb dat met de Floradix aangevuld (tip van de kraamverzorgster) en  is me prima bevallen. Nu ik weer werk merk ik dat ik weer heel erg moe ben, dus ik denk dat ik weer aan de Floradix ga. Ik vind het een echte aanrader.
Ik zou niet stoppen met bv. Ik geef nu kv en vond de periode dat ik bv gaf de mooiste in mijn leven...

Mama van Ilse (5 mnd)

Hallo!
Als de bv goed gaat lijkt het me zonde om te stoppen, maar het is natuurlijk wel belangrijk dat jij je er goed bij voelt.
Ik hoop dat de vitamine etc. tips werken bij je.
Ik ben zelf na 6 weken al gestopt en zal dus nooit zeggen dan je door moet gaan, maar als het echt niet meer gaat is fles voeding een prima vervanging.
Heeft je kleintje toch een prima start gehad!!!
Succes en denk ook aan jezelf,
groetjes Danielle.

oh ja vind kunstvoeding zo'n naar woord, had het nog nooit gehoord voordat ik het op het forum las. Hou het bij flesvoeding klinkt wat vriendelijker.

Terug
Bovenaan