Verdrietig: weer mislukt

[quote quote=10368315]Ah, ik begrijp je heel goed! Iedere menstruatie is ook even een klap voor ons. Maar wij hebben afgesproken om heel even te balen, dan elkaar te knuffelen en hop, door naar de volgende ronde! En maak het ook leuk voor jezelf! qua eten en drinken, pak lekker wat je niet mag als je straks wél zwanger bent en geniet! maar ook qua sexy time- wij bedenken alvast iets leuks om te doen voor nieuwe ronde proberen in de slaapkamer, dat maakt het ook extra leuk om weer te proberen en zonder teveel druk of frustratie. Ontspanning, genieten en plezier is toch echt veel prettiger dan alleen maar te balen. En als laatste, ga er vanaf nu van uit dat het nog minimaal 5 rondes duurt of langer voordat het zover is. Hoe moeilijk ook, ik probeer echt te denken dat het zomaar een jaar of langer kan duren. En dat is heel normaal.[/quote]
Dankjewel omeletje. Helaas blijft het hier "misgaan". Je hebt gelijk dat het belangrijk is de focus te verleggen en dat lukt steeds beter, maar toch als de dagen tot een eventuele menstruatie korter worden vind ik het heel spannend. Ik was vol vertrouwen dit keer dus het kwam extra hard aan dat ik 6(!!!) dagen voor mijn menstruatiestart al bloedverlies had. Dan hoop je nog heel hard dat het innestelingsbloed is maar helaas, ook dat was niet het geval. Op naar poging 8, maar eerst even verdrietig voelen, een lekkere borrel drinken en "slechte" dingen eten!

Terug
Bovenaan