Verdrietig, weer niet gelukt!!

hoi subelle,

even lang als mij.
wij klussen wel vaak,gewoon omdat we zin hebben,dus daar hebben we niet zo n moeite mee,maar snap wel elke x die teleurstelling want die heb ik ook en denk iedereen want het is elke x weer balen als je toch weer ongesteld wordt ook al weet je dat het lang kan duren,maar als je eenmaal de keus hebt gemaakt dan wil je het ook en weet ook dat je het de tijd moet geven maar soms is dat effe moeilijk.

liefs mier

Dag mier,

Ik ben nieuw op het forum en ik lees van alles over NOD (niet ongesteldheids dag) maar bedoelen ze daarmee wanneer je verwacht ongesteld te worden?
Ik heb trouwens een hele korte cyclus; 25 dagen gemiddeld. Daarom slikte ik de pil ook, anders ben ik een week ongesteld (altijd heel lang bij mij) en dan maar 2 weken niet. Is echt niet lekker hoor!

Liefs Karin

Hoi Subelle,
Voor mij is dit ook heel herkenbaar. Ik ben het afgelopen weekend op kraamvisite geweest. Dit is haar 3e kindje. Moest mijn woede dus ook inhouden toen ik de boodschap kreeg om er minder mee bezig te zijn omdat het dan sneller gaat. En dat ik van alles fout doe. Ze heeft geen idee waar ze het over heeft aangezien ze zelf 3 keer per ongeluk zwanger is geraakt.
Gisteren kregen we een maandelijkse bulletin van werk in de mail met de melding dat er weer iemand zwanger is en dat naast de dikke buiken die er al rondlopen.

Ik heb me gewoon voorgenomen om er voor mezelf een goed voelende manier mee bezig te zijn en hoop dat het snel raak zal zijn. Ik probeer er niet de hele dag mee bezig te zijn, maar dat is niet altijd even makkelijk.

Succes ermee!!!

Liefs,

Sara

hoi,

Heel herkenbaar allemaal hoor. Hier nog iemand die moeite heeft geduld op te brengen: nu we eindelijk bedacht hebben dat het wél mag gebeuren mag het ook wel meteen gebeuren ;-)!

Ik ben nu 6 maanden geleden gestopt met de pil en zou dus zo'n beetje klaar moeten zijn met 'ontpillen'. Er gebeurt veel in m'n buik en het maakt me onrustig. Alle kraamvisites en blije berichten gaan me nog aardig goed af, maar nu wil ik ook!!!

Dag!

Hallo allemaal,

Ik herken het ook allemaal. Was afgelopen zondag zó teleurgesteld toen ik ongesteld werd (zie 'weer niet gelukt'). Weer een ronde proberen en afwachten, weer in spanning zitten. Ontpillen heb ik al lang gehad: ik ga nu ronde 6 in, en ik ben al ruim een jaar gestopt.

@Carina: je zegt dat je moet genieten van deze tijd, om zwanger te raken. Op zich heb je daar wel gelijk in: het is een leuke, spannende tijd. Maar niet weten of je uberhaupt kinderen kúnt maken, maakt het voor mij té spannend. Als ik over een jaar met een kindje in mijn armen kan terugkijken op deze tijd, is het waarschijnlijk allemaal een stuk leuker. Achteraf. Natuurlijk geniet ik van de sex. Wij hebben geen moeite met het verplichte eraan, het is altijd lekker. Maar, ook al ben ik niet superlang bezig vergeleken met anderen, ik wil intussen wel een keer resultaat van al die sex.

Hoi Subelle,

Ik kan me je verdriet wel voorstellen hoor, ook ik moet altijd even slikken als in ongesteld word (nu heb ik wel een iets ander verleden: We hebben ons kindje na 23 weken zwangerschap verloren in december vorig jaar), dus eigenlijk als je het goed bekijkt, zijn wij al meer dan een jaar bezig, om een kindje te krijgen. Nu houden we ons ook weer een maandje in, omdat we anders april uitgerekend zouden zijn (en dat was ik ook van mn eerste kindje). Dus we gaan weer in augustus verder. Ik heb ook wel eens heel erg erom gehuild, als ik weer ongesteld werd. Maar ik heb me voorgenomen dat dit niets helpt. Ik heb alleen mezelf er maar mee. En wat is nu een paar maanden, of een jaar op een mensenleven? Probeer gewoon andere leuke dingen te doen, waardoor je er niet altijd aan denkt. Mij helpt dit wel, ik zoek gewoon veel mn vriendinnen op. En ik geef de moed niet op. Ooit zal het geluk ook onze kant op komen, en waarschijnlijk ook die van jou .

Groetjes, Kitty

Hoi meiden,

Ik heb niet alle stukjes gelezen, alleen het begin, maar ik herken mezelf er wel in. Na een klein jaar vol onzekerheden zijn we nu toch bijna 11 weken zwanger! Mijn mannetje zijn zaad was al getest en ik was al klaar voor de volgende stap...

Dus meiden, hoe moeilijk het ook is...hou vol!!!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan