verdrietig

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik moet even mijn hart luchten. Zojuist heeft een vriendinnetje me verteld dat ze zwanger is. We zijn tegelijkertijd in november 2004 gestopt met de pil. Ik gun het haar echt van harte maar ben ook heel verdrietig. Ik heb ontzettend gehuild toen ze het me vertelde. Over 2 weken gaan ze trouwen en op het feest gaan ze het aan iedereen bekend maken (ze zijn dan 10 weken zwanger). Ze wilde het me graag vooraf vertellen zodat de confrontatie wat minder hard zou zijn. Dat vind ik echt superlief van haar.
Wat een dubbelgevoeg zeg. Ik voel me echt beroerd nu...

Femke

Hoi Femke

Ik kan me voorstellen dat je baalt.
Gelukkig heeft ze het al wel aan je verteld dan
kun je er alvast een beetje aan wennen.
Ik hoop voor je dat  haar snel achterna gaat
ik  voor je

Liefs Anke  

daarom heb ik ook zo'n dubbel gevoel:
aan de ene kant ben ik super blij voor haar en vind ik het onwijs lief dat ze me het vooraf al verteld heeft, maar aan de andere kant ben ik zo jaloers en verdrietig....

Lieve Femke,

Dat zijn heel normale gevoelens hoor! Ik heb ze ook. Niet bij iedereen. Bij een vriendin van mij loopt de eisprong niet geweldig. De eerste duurde dik een jaar. Nu probeerden ze het weer, en tot ieders verbazing in 1 keer raak! Knap als je maar 1X per ong 3 maanden een eisprong hebt. Maar ik was heel erg jaloers toen mijn buuf vertelde dat haar zusje zwanger was van een tweeling. Maar toen ik vorige week hoorde dat het helemaal niet goed gaat met die zwangerschap heb ik me toch een beetje geschaamd voor dat jaloerse gedoe. Maar goed, die gevoelens zijn er nu eenmaal omdat wij het ook zo graag willen. We gunnen het een ander best, maar we willen zelf ook!

Groetjes, Kat

Trek het je niet te veel aan. Ik heb ook het gevoel dat ik ga gillen als er nog 1 in mijn omgeving zwanger wordt.

Hai Femke

Dat gevoel ken ik maar al te goed. Mijn nichtje vetelde me van de week ook dat ze zwanger is.....Heb best even een traantje gelaten hoor. Vind het echt geweldig leuk voor haar en ze was ook al iets langer bezig dan wij, maar toch....... Heel moeilijk. Ook zij vertelde het mij wat eerder om de klap niet te hard aan te laten komen, maar is toch niet te vermijden. Tot overmaat van ramp is mijn buurvrouwtje gisteren bevallen. Had gisteren ook echt een verschrikkelijke BAALdag.
Weet dus hoe je je voelt, maar het gaat ook weer over hoor.......

Heel veel liefs en knuffel van Annet

hoi femke,
komt bekent voor, ik heb dit ook mee gemaakt, mijn beste vriendin en ik waren tegelijk gestopt met de pil en we zaten te wachten totdat we eindelijk ongesteld werden, mijn vriendin was na drie maanden ongesteld en ja hoor hierna was het meteen raak...ze is nu 3 mnd.zwanger!  en ik wacht nog steeds op mijn menstruatie, behoorlijk frustrerend!
in het begin had ik er minder moeite mee dan nu, toen dacht ik;  " nou  straks ben ik aan de beurt, ik heb nog +/- 9 maanden om samen met haar zwanger te zijn,"   maar nu is ze al weer drie maanden zwanger krijgt ze al een buikje en ik ben nog geeneens ongesteld geworden.
ik had ook wel een beetje van: als ze zei  dat ze moe was en zo "nou joh "zeur "niet zo je bent tenminste zwanger maar dat heb ik nu niet meer gelukkig want ik gun het haar wel heel erg.
het scheelt wel dat mijn vriendin heel erg met mij mee leeft, ze hoopt ook echt dat ik snel zwanger wordt en ik kan er ook het best met haar over praten, als ik down ben of zo dan bel ik haar, want zij weet hoe het is om die kinderwens te hebben.

nou femke, je bent dus gelukkig niet de enige hoor we vinden het allemaal op zijn tijd behoorlijk frusterend 9 het lijkt namelijk of half nederland zwanger is op dit moment) gelukkig kan je dan even je ei kwijt op het forum!

liefs naat25

Hoi Femke,

Kopop meid! Jou tijd komt ook hoor. Je moet maar zo denken.. wat zij nu heeft heb jij nog allemaal tegoed! Ik moet eerlijk toegeven dat ik er zelf ook wel last van heb hoor... ik heb soms het gevoel dat de hele wereld zwanger is.. behalve ik...ik zie overal dikke buiken ineens lijkt het wel..
Maargoed we moeten vertrouwen hebben dat het goedkomt toch?

Hoop voor je dat je toch nog een paar maanden samen kunt genieten..
Liefs... Bats

Terug
Bovenaan