verdrietig

lieve meiden,

Wat zijn jullie toch een schatten!
Fijn om te lezen dat mijn gevoelens niet vreemd zijn. Na wat flinke huilbuien gaat het nu weer beter. Fijn dat het forum er is om je hart te luchten.
Ik hoop dat we allemaal snel ons geluk gevonden hebben en we tegelijk naar het zwangerforum mogen!!!

Femke

Hoi allemaal!

Ook ik heb dat gevoel al meerdere keren gehad. En soms voel ik me ook heel schuldig, maar het is aan de andere kant ook heel normaal. Ik bedoel; je hebt samen met je vriend/ man besloten om aan kinderen te beginnen en te stoppen met de pil en dan duurt het soms nog best lang; sowieso 9 maanden zwanger en voordat je zwanger bent kan het ook even duren! Ik zit nu in ronde 10,  dus voor je het weet ben je dan al bijna 2 jaar verder sinds je hebt besloten aan kinderen te beginnen.

Ik had op een gegeven moment een feestje en toen vertelden 2 vrienden/kennissen op dezelfde avond dat ze zwanger waren. Toen ik bij dat feestje vandaan kwam heb ik ook echt flink gehuild. Toen 1 van mijn beste vriendinnen zo'n 2 maanden geleden vertelde dat ze zwanger was, moest ik ook wel even slikken, maar ik was eigenlijk meteen ook heel blij voor haar. Ik heb het moeilijker met mensen die iets verder van me afstaan en zwanger worden en kinderen krijgen!!!

Maar goed, wij zijn vast ook allemaal snel aan de beurt (hoop het tenminste!!!!) en op dit forum heb je tenminste ook steun aan elkaar!

gr. kim

Terug
Bovenaan