verdrietig....

Goedenmorgen allemaal,
Daar ben ik weer zo vroeg, ik denk dat ik vanochtend een mk heb gehad, gister heeft het bloed en smurrie alleen maar meer doorgezet, en vanochtend toeon ik moest plassen kwam er echt een prop mee, en het bloed word nu steeds heviger , net als een ongi,en roder, en dat op moederdag, ik voel me zo leeg en verdrietig........
Het enige is alleen dat ik nog geen krampen heb gehad of hevige buikpijn, maar mijn gevoel zegt dat het over is , morgen bel ik gelijk de verloskundige en ja dan zal ik het wel horen hoe of wat, ik weet het ff niet meer en ik gaat nu ook stoppen want het is zo moeilijk, maar ik wilde jullie toch even laten weten hoe het is gegaan, jullie hebben zo met me meegeleeft en opgebeurd gister, nomaals bedankt daarvoor, als ik er aan toe ben laat ik jullie nog weten hoe het is gegaan.
liefs knuffelbeertje
 
Als ik jou was zou ik nu meteen even bellen naar de vk,die kun je altijd bellen.Ik heb zelf ook eens `n mk gehad,notabene in usa,in `t zkh werd ik 4 uur lang helemaal binnenste buiten gekeerd(kreeg als surprise nog `n rekening na van 10.000 dollar!!)
Je moet even na laten kijken of je geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt,zal wel niet omdat je verder geen buikpijn hebt,maar als `t wel zo is kun je er beter op tijd bij zijn.
Sterkte Sylvi.
 
Nou Knuffelbeertje, dit is echt heel vervelend voor je. Als ik zo vrij mag zijn; het is goed om je inderdaad vandaag nog na te laten kijken en te laten voorlichten door je vk of ha. Als je vragen hebt of gewoon je verhaal kwijt wilt zijn dat ook goede personen. Ik wens je veel sterkte de komende dagen.
Liefs
 
Als ik jou was zou ik toch even de vk bellen,heb zelf nl ook `n keer `n mk gehad notabene in usa en werd daar in `t zkh helemaal binnenstebuiten gekeerd,4 uur lang!!(als surprise kreeg ik `n rekening na van zo`n 10.000 dollar en `n verpeste vakantie,niet zwanger, niet zwemmen,etc.)
Maar even over jouw probleem (helaas),ik zou `t wel even na laten kijken ivm buitenbaarmoederlijke zwangerschap,ik denk`t niet anders had je wel buikpijn gehad(denk ik,ben uiteraard geen dokter!)maar anders kun je er beter op tijd bij zijn als `t wel zo is,en `n vk kun je altijd bellen zelfs s`nachts,
Sterkte Sylvi
 
Ook ik zeg dat je de vk nu moet bellen. Daar zijn ze voor meid. Miss een hele rare vraag maar heb je de 'prop' weggespoelt? De vk kan daaraan namelijk zien of het echt een mk was....

Veel sterkte meis
 
Terug
Bovenaan