verdrietig....

Even een andere vraag.Jullie geven aan dat je de verloskundige kan bellen,maar wat als je je nog helemaal niet aangemeld hebt bij een verloskundige.Ik kan pas bellen in de 9e week+dat ik steeds een antwoordapparaat krijg.Knuffelbeertje heel veel sterkte meid.Liefs Crystal
 
Voor Chrystal: dan kun je ook je huisarts / de huisartsenpost bellen i.p.v. de verloskundige.

Het ziet er trouwens erg naar uit dat de miskraam helemaal zelf op gang komt. Buiten dat je misschien graag even contact met de huisarts/verloskundige wilt hebben, is er niet per se een reden om nu al te bellen hoor. Als je het prettig vindt, moet je het vooral doen, maar het hoeft dus niet (de situatie verandert er helaas niet door).

En hoe lief bedoelt ook, het lijkt me niet echt verstandig om nu te gaan spreken over een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dit kan alleen maar tot angst leiden, terwijl hiervoor helemaal geen reden is. Ik kan je nog wel een heel rijtje opnoemen van dingen die er in de zwangerschap mis kunnen gaan, maar die in verhouding zo weinig voorkomen dat er voor waarschuwen alleen maar mensen zenuwachtig maakt en niemand er mee geholpen is.

Knuffelbeertje: ik wens je heel veel sterkte! Het is heel erg naar dat je nu een miskraam hebt, maar nog eens dubbel zo naar dat het op zo'n dag als vandaag gebeurt. Ik hoop dat we je gauw weer terug zien onder betere omstandigheden.
 
Hé Knuffelbeertje!

Wat jammer dat de mk zich heeft doorgezet. Heb er zelf ook 2x gehad. Maar ben nu alweer zwanger van mijn tweede kindje. Jouw tijd komt nog wel. Je kan in ieder geval zwanger raken! En wie weet waarvoor je bespaart bent gebleven. Het vruchtje wordt meestal afgestoten als het niet gezond zou zijn.
Heel veel sterkte!

Groetjes van Nicole
 
Terug
Bovenaan