verdrietig ....

A

Anoniem

Guest
ik ben verdrietig.

werdt net gebeld door de gynecoloog.
bij de 3de iui was het zaad van mijn man minder.
dat wisten we al.
een moment opname dachten we....
nu een week geleden mijn 4de iui gehad,
hoor ik nu dat het  zaad wederom van mindere kwaliteit was.
ze verwachten niet dat we via iui zwanger zullen raken.
ik zit nog op het wachtbankje,
maar mijn hoop is gelijk de grond in geslagen...
ben er beduust van...

we moeten in april op gesprek.
en krijgen dan direct een intake voor ivf.
voor ons dus geen iui's meer.
ik ben nu even in de war..

jana.

Hoi Jana,

Jee wat vervelend zo'n telefoontje. Zeker omdat je eigenlijk nog wel een klein beetje hoopvol op het wachtbankje zat....
Zo lang er geen rode duivels te bekennen zijn, is je kans natuurlijk nog niet helemaal verkeken, maar ik snap je verdriet heel goed. Tjee wat een domper voor jullie.

Ik ga toch nog ff flink voor je duimen en kaarsjes branden. Wie weet helpt het toch nog...

Heel veel sterkte!!!
Liefs,
mama Peet

heey jana
wat verveld voor jullie maar wij zitten nu voor het zelfde ik heb 3 feb de 6de iui gehad en er waren 3 eitjes en dat is ook weer misgegaan om gek van te worden en wij hebben morgen een gesprek met de gyn hoe en wat nu verder en voor ivf denk ik maar ik heb nu iedere x zo,n buikpijn daar zal die ook wel even na kijken denk ik daar heb ik ook al 3 weken last van kan ook wel stress zijn natuurlijk het is ook niet niks he
nou meisie ik wens jou ook heel veel sterkte toe

liefs annebel

Meisje toch, wat sneu zeg. Aan de andere kant is het ook wel weer erg fijn dat je niet eerst de 6 IUI behandeling vol moet maken voor je met IVF kan beginnen, en dus minder lang onzekerheid. IVF heeft een hogere kans van slagen, dus wat dat betreft is het toch wel weer een beetje positief toch?
Ik had het ook helemaal gehad met IUI, maar moest toch de 6 behandelingen volmaken eer we voor IVF in aanmerking kwamen. Nu zitten we in een "rust"pauze te wachten om te starten met de 2 IVF/ICSI poging, tenzij er een wonder is gebeurd.

Liefs, Pleun

Jana toch,

Dat valt ff tegen! Natuurlijk hoop je dat IUI gaat lukken. Tis minder zwaar dan IVF, denk ik (heb er nog geen ervaring mee, maar als ik zie hoeveel hormonen je dan moet gebruiken). Gelukkig heb je nog even de tijd om er aan te wennen, maar misschien brengt de natuur nog een wonder!
Ik zal duimen voor je!!!

Lfs, Kippie.

Sjonge Jana, ik snap wel dat door dat telefoontje helemaal alle hoop in je schoenen is gezonken! En je was nog wel zo positief op dat wachtbankje, terwijl ik zwaar in de stress raakte! Ik hoop toch nog heel erg voor je dat er een wonder gebeurd is en je deze ronde toch zwanger bent geraakt! En anders misschien ICSI, wie weet ben je dan wel meteen zwanger.... Ik leef met je mee meid, en we gaan samen wachten tot vrijdag/zaterdag! Sterkte en succes nog.

Liefs, Anke

lieve meiden,

bedankt voor jullie warme reactie's.
dat doet me erg goed.
normaal ben ik altijd erg positief ingesteld,
ben zelfs degene die mijn omgeving gerust steld.
maar soms is het vaatje vol.
en die liep van de week letterlijk over....

helaas ben ik ongesteld geworden.
we gaan nu een paar mnd. de verplichte rust nemen.
en dan in mei op voor ivf.
ik kijk er wel wat tegen op.
omdat ik hier lees dat het zwaarder is dan iui.
maar we gaan er volledig voor.
ik blijf absoluut jullie verhalen hier volgen.
hopelijk met veel goed nieuws.

dikke kus, jana.

Lieve Jana,

Sjonge, dus toch ongesteld geworden....KLOTE zeg! En is dat nu al afgesproken met de gyn, dat je voor IVF gaat? En is het dan ICSI of de gewone IVF? Omdat het zaad wat minder is?? En die wachtmaanden, is dat altijd zo, is dat voor je lijf of omdat er een wachtlijst is? Ben zo maar benieuwd, want daar weet ik ook nog maar weinig vanaf. Ik leef echt met je mee, wens je heel veel sterkte, ook met die verrekte ongi nu! Blijf je ons af en toe wel even op de hoogte houden toch? Heel veel succes en je leest wel hoe het met mij af is gelopen van de week.

Liefs, Anke

Terug
Bovenaan