verdrietig ....

Lieve Jana

wat onverwacht ineens, dit!! Ik lees net je verhaal (sorry dat ik dus pas zo laat iets laat horen), en schrik er wel van.
Ik wist niet dat het zaad van je man zo'n problemen opleverde... je zult je wel echt kl*te gevoeld hebben na het telefoontje van het zkh. Van de andere kant, ik herinner me dat jij vanaf het begin van jullie IUI-traject het gevoel al had dat IUI het niet zou worden voor jullie... dat je meer vertrouwen had in IVF. Nou, dat gaat dan binnenkort bewezen worden, dat hoop ik met heel mijn hart!!
Het duurt dus wel even een paar maandjes voor jullie met IVF kunnen beginnen begrijp ik? Hou me op de hoogte goed?
Neem maar lekker even de tijd om aan het idee te wennen, en vind je positieve instelling maar gauw terug!!

Ik heb zelf eindelijk beter nieuws, ik had aan het begin van deze cyclus geen cystes, alles zag er goed uit, dus groen licht voor een nieuwe IUI poging! Heb de clomid al weer achter de kiezen, morgen naar het zkh om te kijken of de eitjes al willen groeien. Ik ben weer hoopvol...
Lieve Jana, laat je me even weten hoe het met je gaat??
xx Maan

zo, daar ben ik weer...
wat tot rust gekomen,
en de boel goed kunnen relativeren!

we gaan in mei op voor ivf, anke.
ik denk als dat problemen op leverd,
dat ze dan de laatste mogelijkheid, icsi, aangrijpen.
bij ons in het ziekenhuis is een kleine wachtlijst voor ivf.
vandaar de 2mnd. rust
2mnd. valt mee vind ik.
daarnaast is een verplichte rust niet verkeerd op dit moment.
bij jouw alles nog rustig?
lieve maan, t geeft niet dat je wat later hebt gereageerd..
blij van je te horen!!
je hebt gelijk dat we al geen positief gevoel hadden bij iui.
maar om op deze manier nu met ivf te moeten starten,
dat kwam hard aan.
maar... we gaan er voor.
wat fijn dat jij weer met iui bezig bent.
hoe voel jij je?
ik hoop dat het deze x zal slagen.

wel, ik blijf gewoon mee lezen op de site hoor.
en af en toe een reactie plaatsen.
en hoop dan in mei/juni zelf met goed nieuws te kunnen komen.
voor nu gaan we over 2week lekker een weekje weg.
samen genieten en opladen voor wat komen gaat.

dikke kus, jana.

Lieve Jana,

Wat een k-nws! Kan me voorstellen dat de moed je even in de schoenen zakt. Maar toch ook wel weer goed dat ze je nu niet nog langer laten aanmodderen maar doorsteken naar IVF. Wat ik van de meiden hier lees lijkt het mij ook veel moeilijker maar wel te doen. Het heeft een nog grotere impact zowel lichamelijk als geestelijk maar ook weer meer kans op succes! Dat je nu nog 2 mnd moet wachten vind je zelf niet erg zeg je. Neem die tijd maar om je goed voor te bereiden en zometeen nog even lekker saampjes weg zodat jullie sterker als ooit weer terugkomen! Dit gaat jullie lukken hoor!
Heel veel liefs Scorpy

Terug
Bovenaan