Verdrietig............

Hoi Janneke,

Je hoeft helemaal geen sorry te zeggen omdat je zo weinig reageerde, ik reageer de laatste tijd ook niet veel, we hebben het allemaal wel eens druk met iets anders.

Jammer dat het niet lukt met de bv, maar je kan het ook zo zien idd, je hebt het toch geprobeerd en je hebt je dochter in ieder geval wel een paar maanden bv gegeven. De flesvoeding is verder ook niet slecht, veel succes!

Groetjes,
Shivana

P.s.: was de rest verder wel goed met je kinderen, behalve dat je dochter niets was aangekomen?

Hey,

Bedankt allemaal voor jullie steun, het was echt op trouwens ze heeft in die drie dagen nog twee keer aangelegen, de laatste keer was gistermiddag, en heb nu nog steeds niet echt flink stuwing, ben nu de voorraad uit de diepvries aan het opmaken. Heb het dan dadelijk toch 21 weken gegeven..........
De kids moesten bij de kinderarts op controle omdat ze allebei reflux- kindjes zijn.
Met Jelle was alles goed, mag stoppen met de medicatie.
Met Famke moeten we voorlopig toch doorgaan met de medicatie, ook is Famke verdacht van kma, maar we moeten nu eerst even de hypoallergene voeding proberen, en dan weten we het gauw genoeg, als ze weer heel veel krampen krijgt dan moeten we overstappen op pepti
Op de koop toe heb ik vanmiddag ook nog ontslag genomen omdat de werksituatie niet meer werkbaar voor mij was, en nu maar hopen dat ik gauw een andere baan heb.

Groetjes Janneke

Jeetje Jannetje,

Het zit je niet mee.. die dingen komen altijd tegelijk... ik weet er alles van. ZIt op het moment ook thuis van mijn werk door eenvervelende situatie...

Ik hoop voor je dat je snel weer een leuke baan vind, en neem even lekker tijd voor jezelf nu je thuis bent.. Makkelijker gezegd dan gedaan dat weet ik.

succes!
Evelien

Hey,

Ach nou, het zat er al een hele tijd aan te komen dat ik daar weg zou gaan, maar vorige week was de spreekwoordelijke druppel. Heb al ergens anders een sollicitatie lopen, en ben gisteren op gesprek geweest, was een goed gesprek, en ach ik zie het maar zo, kan ik ff volop van de kinderen genieten
Nu er naar toe leven naar Jelle's verjaardag, hij word maandag twee, maar vieren het zondag.
Hij krijgt van ons een keukentje.
Ben benieuwd hoe hij zal reageren op de slingers en ballonnen!!

Groetjes Janneke

quote: jannetje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-05-2009 11:25:22'));

@ evelien,

Jij zat toch in het leger of niet? Dus ook thuis op het moment?

Groetjes Janneke

yip, dat klopt.. Ik zal verder niet ingaan over hoe en wat, maar ik zit inderdaad thuis totdat de mensen dat moeten doen een oplossing hebben :S Erg frustrerend.. Maarja ik ben nu bezig met t badkamer plafond, structuurverfen... je moet wat he :-S
Gelukkig komt dit weekend een goede vriendin met haar dochtertje van 10 mnd een nachtje logeren, kan ik lekker even alles vergeten!

Terug
Bovenaan